Bebeciler İhracat Rotasını Polonya’ya Çevirdi - Cargo Conteyner

  SON EKLENEN İÇERİKLER

CBME Türkiye, 8-11 Ocak 2020...

38.Uluslararası İstanbul Anne bebek Çocuk -Bebek Çocuk Ürünleri Sektörünün ...

Paris Moda Haftası , Christian...

Paris Moda Haftası kapsamında birinden ünlü tasarımcılar 2020 İlkbahar Yaz kolek ...

Dünya ayakkabı sektörü AYSAF’ı...

Dünya ayakkabı sektörü AYSAF’ı konuşuyorDünya ayakkabı sanayinin kalbinin attığı ...

DERİ & MODA FUARI 2020...

Leshow İstanbul Deri ve moda fuarı 16-18 ocak 2020 de istanbul kongre Merk ...

3. BİSKEK ​​MODA & TEKSTİL FUA...

Fuar Hakkında Biskek Moda ve Tekstil Fuarı uluslararası bir konumda ve profesyon ...

AYMOD - Uluslararası Ayakkabı ...

Türkiye’den dünyaya 600 milyon ayakkabı!500’ün üzerinde ünlü markanın 10 bini aş ...

5-8 Şubat 2020 ÇUKUROVA GİYİM ...

Tekstil ve hazır giyimfuarı Çukurova giyim kumaş yan sanayi ve aksesuarlar ...

2020 CBME ISTANBUL KIDS FASHIO...

Katlanarak büyüyen sektörün ihtisas fuarı2020 yılının dünyadaki ilk bebek ve çoc ...

UTİB üyesi Firmalar Denim Prem...

Uludağ Tekstil İhracatçıları Birliği’nin (UTİB) milli katılım organizasyonu ile ...

UTİB, Kuzey Amerika’ya Tekstil...

Türk tekstilinin dünya pazarındaki payını artırmak için çalışmalarını aralıksız ...

JUNIOSHOW FUAR...

8-11 Ocak 2020 tarihinde Tüyap Bursa Uluslararası Fuar ve Kongre Merkezinin kapı ...

JUNIOSHOW KAZANDIRMAYA DEVAM E...

Junioshow,Sektöre yeni yılda da kazandırmaya devam ediyor..Tüyap Bursa Uluslarar ...

RUSYA TEKSTİL HEYETİ PROGRAMI...

Rusya Tekstil Konfeksiyon veKonfeksiyon Yan Sanayi Ticaret heyeti Programı.İstan ...

09-12 EKİM 2019 KURUMSAL HEDİY...

Promosyon sektörü Promexpo ile hayat buluyorPromosyon sektörünün uluslararası ni ...

05-10 KASIM 2019 İstanbul Mobi...

Tasarımlar CNR Imob Objet Fuarı ile ışıldayacakMobilya ve dekorasyon sektörünün ...

Enflasyon, Yüzde 15'e Geriledi...

Enflasyon, yüzde 15'e gerilediEnflasyon, ağustos ayında piyasa beklentilerinin a ...

ARAB FASHION WEEK 9-14 Ekim 20...

Arap Moda Haftası,9-14 Ekim 2019 tarihleri ​​arasındaMeraasort ...

İhracatta 17 hedef ülke, 5 hed...

İhracatta 'Ana Plan' çizildi: 17 hedef ülke, 5 hedef sektörTicaret Bakanı Ruhsar ...

Bebeciler İhracat Rotasını Pol...

Bebeciler ihracat rotasını Polonya’ya çevirdiTürkiye’de bebe ve çocuk konfeksiyo ...

UİB’den temmuz ayında 2,9 mily...

UİB’den temmuz ayında 2,9 milyar dolarlık ihracat Türkiye’nin Genel Sekreterlik ...

Lifestyle-Turkey MÜTEVAZI MOD...

Mütevazi Moda Sergisi 22-24 ağustos 2019 İstanbul expo center Yeşilköy ,Muhafaza ...

Modanın ve Ticaretin Şehri İst...

CNR Fashionist, üç imparatorluğa ev sahipliği yapmış, zengin tarihi ve benzersiz ...

Özbekistan İle Ticari İlişkile...

Özbekistan ile ticari ilişkilerimiz, ülke bağımsızlığını kazandığından beri iste ...

Japonya – Türkiye Serbest Tica...

Japonya, ABD ve Çin Halk Cumhuriyeti’nden sonra dünyanın üçüncü büyük ekonomisid ...

AYMOD 02-05 EKİM 2019...

Dünyanın yüzde 12’sine ayakkabı satıyor!582 milyon nüfusa sahip Türkiye ve yakın ...

Tekstilde yeni girişimciler ve...

Tekstilde yeni girişimciler ve projeler aranıyorUludağ Tekstil İhracatçıları Bir ...

2018 Yılı Dünya Hazırgiyim ve ...

2018 Yılı Dünya Hazırgiyim İthalatı:498,7 milyar $ (%7,8 büyüme)-2018 yılında bi ...

Dünyanın yüzde 12’sine ayakkab...

Dünyanın yüzde 12’sine ayakkabı satıyor!582 milyon nüfusa sahip Türkiye ve yakın ...

TEMMUZ AYI İHRACAT RAKAMLARI A...

Temmuz ayı ihracat rakamları açıklandıHaziran ayındaki uzun bayram tatili nedeni ...

KIDS FASHION 2019 (19~21 Ağust...

Tarih: 19-21 Ağustos 2019 Şehir:AlmatyAtakent Inte ...
1 / 1

Bebeciler İhracat Rotasını Polonya’ya Çevirdi

28-08-2019

Bebeciler ihracat rotasını Polonya’ya çevirdi

Türkiye’de bebe ve çocuk konfeksiyonu üretiminin yüzde 80’ini tek başına karşılayan Bursa, ihracatla büyüme yolculuğunda rotasını bu kez Avrupa’nın lojistik merkezi konumundaki Polonya’ya çevirdi. 130’a yakın iş insanı, Varşova’da ikili iş görüşmeleri gerçekleştirdi.

BURSA (DÜNYA) -Ticaret Bakanlığı’nın destekleriyle sektöre yönelik 2 ayrı Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesi Projesi’ni (UR-GE) yürüten Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO), şimdiye kadar ABD, Afrika, İran, Kırgızistan ve Kazakistan gibi önemli pazarlarda sektörün açılımına öncülük etti. ‘Juniokids’ kurumsal markası ile faaliyetlerini sürdüren bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün 11. yurt dışı programı ise Avrupa Birliği’nin en dinamik ve en hızlı büyüyen ülkelerinden Polonya oldu. Bursalı 60’ı aşkın firmadan yaklaşık 130 iş insanı, Polonya’nın başkenti Varşova’da B2B organizasyonu gerçekleştirdi.

“Polonya, Avrupa için geçiş kapısı”

BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, BTSO olarak bebe ve çocuk konfeksiyonu firmalarının ihracatçı kimliğini güçlendirmeyi hedeflediklerini söyledi. BTSO olarak 1 ay önce Tekstil ve Giysilik Kumaş UR-GE Projesi üyelerini Lodz kentinde Polonyalı firmalarla buluşturduklarını hatırlatan İsmail Kuş, “Üretim noktasında Türkiye’nin en önemli merkezi olan Bursa’nın ihracatta yeni başarılara imza atmasını istiyoruz. Bebe ve çocuk konfeksiyonunda Bursa’mızın üretim tecrübesi üst noktada. Bizler de geniş bir katılımla B2B organizasyonu gerçekleştirdik. Polonya, Avrupa’nın geçiş kapısı konumunda. Bursa için de bu pazardan üst düzeyde faydalanmalıyız” dedi.

“Avrupa’ya Bursa ürünlerini satmak istiyoruz”

Bebe Çocuk Konfeksiyon Sektörü Sanayici ve İş Adamları Derneği (BEKSİAD) Başkanı Ömer Yıldız, BTSO öncülüğünde Ticaret Bakanlığı destekleriyle düzenlenen B2B organizasyonunun sektör için büyük önem taşıdığını ifade etti. Sektörün uzun yıllardır Polonya pazarı üzerinden Avrupa’ya açılmayı hedeflediğini ifade eden Yıldız, “Polonya ile Bursa arasında yeni ticaret köprülerinin kurulmasını istiyoruz. Sektörümüz Avrupa’yı çok önemsiyor” ifadelerini kullandı.

“İhracattan başka çaremiz yok”

BTSO Heyet Başkanı ve Meclis Üyesi Mesut Okyay, Polonya’nın Avrupa’nın en önemi lojistik merkezi konumunda olduğunu dile getirerek, “Polonya, Avrupa’ya açılmak için doğru bir nokta. Sektörümüzün istikrarlı büyümesi için ihracat kanallarımızı mutlaka farklı ülkeler üzerinde daha fazla güçlendirmek zorundayız” şeklinde konuştu.

“Polonya’daki fırsatları kaçırmayın”

Varşova programı kapsamında Wolka Kosowska toptancı bölgesinde incelemelerde bulunan UR-GE projesi üyeleri ayrıca Varşova Büyükelçiliği Ticaret Başmüşaviri Attila Gökhan Kızılarslan ile bir araya geldi. Bursalı firmalara Polonya ekonomisi ve sektör hakkında bilgiler de veren Kızılarslan, “Önemli olan suyun şiddeti değil, suyun sürekliliğidir. UR-GE firmalarımız mutlaka Polonya’da yer almalı. Çünkü Polonya gelişmekte olan ülke. Reel gelirleri hızla artıyor. Bu artan yeni gelirler aynı zamanda yeni talepler demek. Bunu karşılayacak olan ülke ise Türkiye’dir. BTSO’yu organizasyondan dolayı tebrik ediyorum. Her zaman firmalarımızın yanındayız” dedi. 

Kaynak; https://www.dunya.com/sektorler/tekstil/bebeciler-ihracat-rotasini-polonyaya-cevirdi-haberi-443947

Yorumlar
whatsapp 1
+