ANIT İÇ GİYİM ,RÖPORTAJ - Cargo Conteyner

  SON EKLENEN İÇERİKLER

“İhracatta odağımız birim değe...

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanı Mustafa Gültepe, ihracatta 1,5 dolarl ...

Tekstil ve giyimde sıra iflas,...

Tekstil ve hazır giyim sektöründe istihdam kaybının 200 bini aştığını söyleyen T ...

Markanıza Sadık Müşteri Kazanm...

Marka Sadakati Ne Anlama Geliyor?Tüketicilerin belirli bir ürün veya ...

İlave Gümrük Vergileri Hazır G...

hracat pazarlarında ciddi kayıp yaşayan Türktekstilsektörü, ithalat ...

Bölgenin En Büyük Ticari Fuarı...

Bölgenin En Büyük Ticari FuarıEn kaliteli 0-16 yaş bebek ve çocuk ürünlerinin 4 ...

IFCO 2023 - İstanbul Fashion C...

IFCO fuarı 9-11 Ağustos 2023 tarihleri arasında gerçekleştirilecekHazır giyim se ...

Orta Koridor’un Kalbi Mersin’d...

Uluslararası taşımacılık rotasında“Orta Koridor”olarak tanımlanan ve ...

Modalog Tesettür mayo trendler...

Yaz ayının gelmesi ile denizler dolup taşmaya başladı. Tesettür giyimin önde gel ...

Hugo Boss hızlı büyüyor Türkiy...

Hugo Boss Tekstil Sanayi 2023 yılı sonuna kadar Türkiye’deki üretim adetlerinde ...

Hazır giyimde hedef 40 milyar ...

İstanbul Hazır Giyim ve Konfeksiyon ihracatçıları Birliği (İHKİB) Başkan Yardımc ...

Türk firmaları Fabric Fuarları...

New York’ta eş zamanlı düzenlenen Premiere Vision New York ve Functional Fabric ...

Hazır giyimde 4. dönüşüm teyak...

Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği (TGSD),hazır giyimsektöründe deği ...

Depremzede tekstilciler, otopa...

"Asrın felaketi" olarak nitelendirilen 7,7 ve 7,6 büyüklüğündeki depremlerde çok ...

Global çocuk giyim pazarı 230 ...

Global çocuk giyim pazarının 2023 yılına kadar 239 milyar dolarlık değere ulaşac ...

ÇOCUK GİYİM SEKTÖRÜ HER DAİM B...

ÇOCUK GİYİM SEKTÖRÜ HER DAİM BÜYÜMEYE DEVAM EDİYORGOTS (Global Organic Tex ...

Bebek Çocuk Giyim Sektörü Üzer...

Türkiye’nin hazır giyim sektöründeki performansını dünyaya kıyasla nasıl değerle ...

Bebek ve Çocuk Hazır Giyim Sek...

Bebek ve Çocuk Hazır Giyim Sektörünün Kalbi “JUNIOSHOW” ile Bursa’da atıyor.Yıld ...

2023 Tony Ödülleri Kırmızı Hal...

Her sene Broadway'deki en iyi performansların ödüllendirildiği Tony Ödülleri'nin ...

Keşfetmenin İyileştirici Gücü...

Beymen Club ve Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi ilham vermek, keşfetmek v ...

Donatella Versace ve Dua Lipa'...

Dua Lipa, moda dünyasına ilk adımını arkadaşı Donatella Versace ile işbirliği ya ...

Tekstil sektörünün Çukurova bu...

Tekstil sektörünün Çukurova buluşması Tüyap Adana’da gerçekleşecekİlki 2020 yıl ...

MODA GAZİANTEP FUARI- 19-22 AR...

19 – 22 Aralık 2022 tarihlerinde Gaziantep Ortadoğu Fuar Merkezi’nde gerçekleşe ...

Bursa Textile Show ile tekstil...

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) öncülüğünde tekstil sektörünün ihracatına g ...

Fashion Show Antalya – Hazır G...

Fashion Show Antalya – Hazır Giyim, Ayakkabı ve Deri FuarıHazır giyim, ayakkabı ...

Afrika Pazarına bakış açınızı ...

Export Gateway to Africa daralmakta olan Avrupa pazarının ötesine geçerek Türkiy ...

TÜRKİYE EKONOMİSİNİN KÜRESEL G...

Müstakil Fuarcılık A.Ş.veTüyap Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş.işbirl ...

CBME Fuar 7-10 Aralık 2022 Da...

Bölgenin En Büyük Uluslararası Bebek ve Çocuk Ürünleri Fuar'ına davetlisiniz.CBM ...

Tekstil ve ham maddeleri sektö...

2022 yılının ilk 7 ayındaki ihracatlar sektörler bazında rekora koşuyor. Tekstil ...

Maden sektörü 2022 yılında Tüy...

Maden Türkiye Fuarı 10 Yaşında! Maden sektörünün en kapsamlı fuarı alan Maden T ...

2021 İpek Böceği İhracat Ödüll...

2021 İpek Böceği İhracat Ödülleri töreninde tekstil, hazır giyim ve konfeksiyon ...
1 / 1

ANIT İÇ GİYİM ,RÖPORTAJ

16-02-2018

ADIM ADIM BAŞARI ve AZMİN HİKAYESİ

Yeşildirek de Faaliyet Gösteren Anıt İç Giyim Markasının Sahibi Hüseyin Çelik ile Tekstil Sektörüne girişini ve  Markasıyla Elde Ettiği Başarıları Konuştu

Hüseyin Çelik:  baba mesleği olan tekstille çocuk yaşlarda tanışmış olup Ticaretin nabzı olan Yeşildirek de küçük bir dükkan da başlamıştır. Babasının yanında edindiği bilgi ve tecrübelerine yeni bilgiler ekleyerek bugüne ve daha ileri taşıyan Çelik, Anıt İç Giyim markası ile dünyanın dört bir yanına ulaşıyor.

Dergi : Öncelikle sizden Biraz Bahsedelim, Tekstil Sektörüne Nasıl Girdiniz?

Hüseyin Çelik: İlk olarak 1978 yılında İstanbul Fatih de babam Ekrem Çelik tarafından kuruldu. Bu işe babamın kurduğu fason atölyesinde başladım. Daha sonra Yeşildere’de tezgahtarlığa ardından da kısa süreli bir pazarcılık deneyimim oldu. Sonra semt pazarlarına ürün satışına başladım. 1986 senesinde işi babamdan devir alarak imalat ve toptan satışa girdim. Yeşildirek ’de açtığımız küçük bir dükkanın ardından; parekende ve toptan satışımızın hızlanması, müşteri portföyünün sürekli genişlemesi bizi bugün bulunduğumuz 2012 yılında  600 m2’lik Yeşildere’de ki mağazamı açmamıza neden olmuştur. Mağazamızı açmış olmakla beraber müşteri portföyümüzdeki artış dahada arttı. 32 senedir iç giyim sektöründe profesyonel olarak yer almaktayım.

Dergi : Üretim Hakkında Bilgi  Verir misiniz ?

Hüseyin Çelik: İlk kendi markamızı kurduğumuzda 85 m2’lik bir alanda üretim ve satış faaliyetlerimize başladık. Üç sene sonra yerimiz küçük gelmeye başlayınca kesimhanemizi Sultançiftliği’ne taşıdık. Giderek büyüyen satış ağımıza cevap verebilmek adına üretim kapasitemizi büyüterek 4200 m2lik bir fabrikaya geçiş yaptık.Burada daha profesyonel bir çalışma sistemine geçerek  model hanemizi kurduk. Model hane ile birlikte modelli ürünler üretmeye başladık.Üretim sistemimiz kendi bünyemizde olup modellendirme ve kesimhane faaliyetleriyle yürüyor. Ardından ürünlerimizin fason atölyelerine sevki ,orada da dikilerek hazır bir şekilde bize gelmesiyle üretimimiz tamamlanmış oluyor. Bünyemizde fason atölyelerimiz ile birlikte 600 kişiye iş imkanı sağlıyoruz.

Dergi :Satış Portföyünüz Hangi Bölgeler,

Hüseyin Çelik: Çok sayıda ülkeye ihracat yapıyoruz. Firmamızın değişmez prensipleri  kalite,hizmet,zamanında teslim ve uygun fiyat politikamızdan ayrılmadan satışlarımızın %60 dış piyasa olup %40 iç piyasa olarak müşterilerimize hizmet vermekteyiz.

Dergi : Ürün Gamınız Oldukça Geniş,

Hüseyin Çelik:  Evet, kadın, erkek ve çocuk iç çamaşırına dair aklınıza gelen herşey diyebilirim. Örnek vermem gerekirse;atlet,boxer,tayt,termal ürünler,külotlar,bady çeşitleri…

Dergi: Birazda Yeşildirek Piyasasından Bahsedelim,

Hüseyin Çelik: Sürekli artan hammadde fiyatları ve müşterinin ucuz ürünlere olan talep artışı Yeşildirek piyasasında dahil olmak üzere tüm üreticileri etkileyen en önemli problemler. Bunun yanında gençlerimizin çalışma azmi olmayışı ve gelişime açık olmamalarıda kalifiye eleman yetişmeyişine neden olmakta ve iş verenleri oldukça zorlamakta.

Günümüzde gittikçe artan rekabet ortamında iç giyim işletmelerinin Pazar koşullarına uyum sağlayarak varlıklarını sürdürebilmeleri, sahip oldukları pazar paylarını genişletebilmeleri ve müşteri beklentilerini en üst düzeyde karşılayabilmeleri için kendilerini rakiplerinden ayıran bir özelliklerinin bulunması gerekmektedir. İşletmelerin her bakımdan birbirini taklit ettiği bir ortamda kaliteyi, özgünlüğü ve yenilikçi yapıyı tercih ederek daima kendini geliştiren iç giyim işletmeleri rakiplerine oranla bir üstünlüğü elde etmiş oluyorlar.

Dergi :Aldığımız Bir duyuma göre şuan tatlı bir telaş içindeymişsiniz,

Hüseyin Çelik: Evet , şuan mevcut bulunduğumuz üretim alanımız fabrikamızın taşınma sürecindeyiz. Dediğiniz gibi tatlı hoş bir telaş,koşturmaca ve gurur içindeyiz. Mevcut bulunduğumuz fabrikada yeterli gelmemeye başlayınca markamıza artan yoğun talebi karşılayabilmek için 2018 yılı itibari ile Esenyurt’daki 10.000m2’lik kendi binamızda hizmet vermeye başlayacağız.

Dergi : Son Olarak Şenmar Kargo Ve Heybet Dündar hakkında söylemek istedikleriniz;

Hüseyin Çelik: Güven denilince akla gelen isim Heybet Dündar, işini severek ve hakkıyla yapan biri. Çalışkan bir insan  ödülünün ne olacağını hiç düşünmeden, kendini yaptığı işe adar. Çalışkan insanlar, başkaları onları methetsin diye değil, doğru olanın çalışmak olduğunu bildikleri için çalışırlar. İşte Heybet Dündar da böyle biri .. kendisi ve Şenmar Dış Ticaret ekibine sonsuz teşekkürlerimi sunuyor başarılarının devamını diliyorum ve son olarak Edison’un dediği gibi “Sıkı bir çalışmanın yerini hiçbir şey alamaz. Dehanın yüzde biri ilham, yüzde doksan dokuzu terdir.”


Dergi :Anıt İç Giyim Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Hüseyin Çelik e Bize ayırmış olduğu zaman ve keyifli sohbet için teşekkür edip kendisine ve ekibine Yeni Yerinde Başarılarının devamını diliyoruz..

Yorumlar
whatsapp 1
+