ANIT İÇ GİYİM ,RÖPORTAJ - Cargo Conteyner

  SON EKLENEN İÇERİKLER

ÖNEMLİ DUYURU : CBME ÇOCUK FUA...

ÖNEMLİ DUYURU : CBME ÇOCUK FUARI ( İstanbul )Değerli katılımcılarımız, ziyaretçi ...

Junioshow 28 Bine Yakın Sektör...

BebeÇocukKonfeksiyonuSektörü 'Junioshow’la2020’ye& ...

ZETSIAD CBME Anne Bebek Fuarın...

ZETSIAD DerneğiZeytinburnu Tekstil Sanayici İş Adamları Derneği Başkanı Sayın '' ...

2 Milyar Dolarlık Sektörün Ulu...

CBME Türkiye 38. Uluslararası İstanbul Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarı.2 Milyar ...

Küresel Markalara İhtiyaç Var...

TİM Başkanı Gülle: Küresel markalara ihtiyaç var;LeShow Deri ve Moda Fuarı açılı ...

Türk Tekstili,Alman Pazarında ...

Türk Ev Tekstil Firmaları, Heimtextil Frankfurt Fuarı’na Katıldı;Türkiye’nin ev ...

CBME FUARI KOSGEB BAŞVURULARI...

38. Uluslararası İSTANBUL Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarı KOSGEB başvuruları baş ...

2020 - Vergi Tahsilatlarına İl...

6183 sayılı Amme Alacaklarının Tahsil Usulü Hakkında Kanunun 41 inci maddesi ile ...

CJF- CILD AND JUNIOR FASHION ...

CJF- Cild And Junior Fashion Spring 24-27-2020 FuarCJF,( Child ...

CBME Türkiye, 8-11 Ocak 2020...

38.Uluslararası İstanbul Anne bebek Çocuk -Bebek Çocuk Ürünleri Sektörünün ...

Paris Moda Haftası , Christian...

Paris Moda Haftası kapsamında birinden ünlü tasarımcılar 2020 İlkbahar Yaz kolek ...

Dünya ayakkabı sektörü AYSAF’ı...

Dünya ayakkabı sektörü AYSAF’ı konuşuyorDünya ayakkabı sanayinin kalbinin attığı ...

DERİ & MODA FUARI 2020...

Leshow İstanbul Deri ve moda fuarı 16-18 ocak 2020 de istanbul kongre Merk ...

3. BİSKEK ​​MODA & TEKSTİL FUA...

Fuar Hakkında Biskek Moda ve Tekstil Fuarı uluslararası bir konumda ve profesyon ...

AYMOD - Uluslararası Ayakkabı ...

Türkiye’den dünyaya 600 milyon ayakkabı!500’ün üzerinde ünlü markanın 10 bini aş ...

5-8 Şubat 2020 ÇUKUROVA GİYİM ...

Tekstil ve hazır giyimfuarı Çukurova giyim kumaş yan sanayi ve aksesuarlar ...

2020 CBME ISTANBUL KIDS FASHIO...

Katlanarak büyüyen sektörün ihtisas fuarı2020 yılının dünyadaki ilk bebek ve çoc ...

UTİB üyesi Firmalar Denim Prem...

Uludağ Tekstil İhracatçıları Birliği’nin (UTİB) milli katılım organizasyonu ile ...

UTİB, Kuzey Amerika’ya Tekstil...

Türk tekstilinin dünya pazarındaki payını artırmak için çalışmalarını aralıksız ...

JUNIOSHOW FUAR...

8-11 Ocak 2020 tarihinde Tüyap Bursa Uluslararası Fuar ve Kongre Merkezinin kapı ...

JUNIOSHOW KAZANDIRMAYA DEVAM E...

Junioshow,Sektöre yeni yılda da kazandırmaya devam ediyor..Tüyap Bursa Uluslarar ...

RUSYA TEKSTİL HEYETİ PROGRAMI...

Rusya Tekstil Konfeksiyon veKonfeksiyon Yan Sanayi Ticaret heyeti Programı.İstan ...

09-12 EKİM 2019 KURUMSAL HEDİY...

Promosyon sektörü Promexpo ile hayat buluyorPromosyon sektörünün uluslararası ni ...

05-10 KASIM 2019 İstanbul Mobi...

Tasarımlar CNR Imob Objet Fuarı ile ışıldayacakMobilya ve dekorasyon sektörünün ...

Enflasyon, Yüzde 15'e Geriledi...

Enflasyon, yüzde 15'e gerilediEnflasyon, ağustos ayında piyasa beklentilerinin a ...

ARAB FASHION WEEK 9-14 Ekim 20...

Arap Moda Haftası,9-14 Ekim 2019 tarihleri ​​arasındaMeraasort ...

İhracatta 17 hedef ülke, 5 hed...

İhracatta 'Ana Plan' çizildi: 17 hedef ülke, 5 hedef sektörTicaret Bakanı Ruhsar ...

Bebeciler İhracat Rotasını Pol...

Bebeciler ihracat rotasını Polonya’ya çevirdiTürkiye’de bebe ve çocuk konfeksiyo ...

UİB’den temmuz ayında 2,9 mily...

UİB’den temmuz ayında 2,9 milyar dolarlık ihracat Türkiye’nin Genel Sekreterlik ...

Lifestyle-Turkey MÜTEVAZI MOD...

Mütevazi Moda Sergisi 22-24 ağustos 2019 İstanbul expo center Yeşilköy ,Muhafaza ...
1 / 1

ANIT İÇ GİYİM ,RÖPORTAJ

16-02-2018

ADIM ADIM BAŞARI ve AZMİN HİKAYESİ

Yeşildirek de Faaliyet Gösteren Anıt İç Giyim Markasının Sahibi Hüseyin Çelik ile Tekstil Sektörüne girişini ve  Markasıyla Elde Ettiği Başarıları Konuştu

Hüseyin Çelik:  baba mesleği olan tekstille çocuk yaşlarda tanışmış olup Ticaretin nabzı olan Yeşildirek de küçük bir dükkan da başlamıştır. Babasının yanında edindiği bilgi ve tecrübelerine yeni bilgiler ekleyerek bugüne ve daha ileri taşıyan Çelik, Anıt İç Giyim markası ile dünyanın dört bir yanına ulaşıyor.

Dergi : Öncelikle sizden Biraz Bahsedelim, Tekstil Sektörüne Nasıl Girdiniz?

Hüseyin Çelik: İlk olarak 1978 yılında İstanbul Fatih de babam Ekrem Çelik tarafından kuruldu. Bu işe babamın kurduğu fason atölyesinde başladım. Daha sonra Yeşildere’de tezgahtarlığa ardından da kısa süreli bir pazarcılık deneyimim oldu. Sonra semt pazarlarına ürün satışına başladım. 1986 senesinde işi babamdan devir alarak imalat ve toptan satışa girdim. Yeşildirek ’de açtığımız küçük bir dükkanın ardından; parekende ve toptan satışımızın hızlanması, müşteri portföyünün sürekli genişlemesi bizi bugün bulunduğumuz 2012 yılında  600 m2’lik Yeşildere’de ki mağazamı açmamıza neden olmuştur. Mağazamızı açmış olmakla beraber müşteri portföyümüzdeki artış dahada arttı. 32 senedir iç giyim sektöründe profesyonel olarak yer almaktayım.

Dergi : Üretim Hakkında Bilgi  Verir misiniz ?

Hüseyin Çelik: İlk kendi markamızı kurduğumuzda 85 m2’lik bir alanda üretim ve satış faaliyetlerimize başladık. Üç sene sonra yerimiz küçük gelmeye başlayınca kesimhanemizi Sultançiftliği’ne taşıdık. Giderek büyüyen satış ağımıza cevap verebilmek adına üretim kapasitemizi büyüterek 4200 m2lik bir fabrikaya geçiş yaptık.Burada daha profesyonel bir çalışma sistemine geçerek  model hanemizi kurduk. Model hane ile birlikte modelli ürünler üretmeye başladık.Üretim sistemimiz kendi bünyemizde olup modellendirme ve kesimhane faaliyetleriyle yürüyor. Ardından ürünlerimizin fason atölyelerine sevki ,orada da dikilerek hazır bir şekilde bize gelmesiyle üretimimiz tamamlanmış oluyor. Bünyemizde fason atölyelerimiz ile birlikte 600 kişiye iş imkanı sağlıyoruz.

Dergi :Satış Portföyünüz Hangi Bölgeler,

Hüseyin Çelik: Çok sayıda ülkeye ihracat yapıyoruz. Firmamızın değişmez prensipleri  kalite,hizmet,zamanında teslim ve uygun fiyat politikamızdan ayrılmadan satışlarımızın %60 dış piyasa olup %40 iç piyasa olarak müşterilerimize hizmet vermekteyiz.

Dergi : Ürün Gamınız Oldukça Geniş,

Hüseyin Çelik:  Evet, kadın, erkek ve çocuk iç çamaşırına dair aklınıza gelen herşey diyebilirim. Örnek vermem gerekirse;atlet,boxer,tayt,termal ürünler,külotlar,bady çeşitleri…

Dergi: Birazda Yeşildirek Piyasasından Bahsedelim,

Hüseyin Çelik: Sürekli artan hammadde fiyatları ve müşterinin ucuz ürünlere olan talep artışı Yeşildirek piyasasında dahil olmak üzere tüm üreticileri etkileyen en önemli problemler. Bunun yanında gençlerimizin çalışma azmi olmayışı ve gelişime açık olmamalarıda kalifiye eleman yetişmeyişine neden olmakta ve iş verenleri oldukça zorlamakta.

Günümüzde gittikçe artan rekabet ortamında iç giyim işletmelerinin Pazar koşullarına uyum sağlayarak varlıklarını sürdürebilmeleri, sahip oldukları pazar paylarını genişletebilmeleri ve müşteri beklentilerini en üst düzeyde karşılayabilmeleri için kendilerini rakiplerinden ayıran bir özelliklerinin bulunması gerekmektedir. İşletmelerin her bakımdan birbirini taklit ettiği bir ortamda kaliteyi, özgünlüğü ve yenilikçi yapıyı tercih ederek daima kendini geliştiren iç giyim işletmeleri rakiplerine oranla bir üstünlüğü elde etmiş oluyorlar.

Dergi :Aldığımız Bir duyuma göre şuan tatlı bir telaş içindeymişsiniz,

Hüseyin Çelik: Evet , şuan mevcut bulunduğumuz üretim alanımız fabrikamızın taşınma sürecindeyiz. Dediğiniz gibi tatlı hoş bir telaş,koşturmaca ve gurur içindeyiz. Mevcut bulunduğumuz fabrikada yeterli gelmemeye başlayınca markamıza artan yoğun talebi karşılayabilmek için 2018 yılı itibari ile Esenyurt’daki 10.000m2’lik kendi binamızda hizmet vermeye başlayacağız.

Dergi : Son Olarak Şenmar Kargo Ve Heybet Dündar hakkında söylemek istedikleriniz;

Hüseyin Çelik: Güven denilince akla gelen isim Heybet Dündar, işini severek ve hakkıyla yapan biri. Çalışkan bir insan  ödülünün ne olacağını hiç düşünmeden, kendini yaptığı işe adar. Çalışkan insanlar, başkaları onları methetsin diye değil, doğru olanın çalışmak olduğunu bildikleri için çalışırlar. İşte Heybet Dündar da böyle biri .. kendisi ve Şenmar Dış Ticaret ekibine sonsuz teşekkürlerimi sunuyor başarılarının devamını diliyorum ve son olarak Edison’un dediği gibi “Sıkı bir çalışmanın yerini hiçbir şey alamaz. Dehanın yüzde biri ilham, yüzde doksan dokuzu terdir.”


Dergi :Anıt İç Giyim Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Hüseyin Çelik e Bize ayırmış olduğu zaman ve keyifli sohbet için teşekkür edip kendisine ve ekibine Yeni Yerinde Başarılarının devamını diliyoruz..

Yorumlar
whatsapp 1
+