Hazır giyimde hedef 40 milyar dolarlık ihracat - Cargo Conteyner

  SON EKLENEN İÇERİKLER

“İhracatta odağımız birim değe...

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanı Mustafa Gültepe, ihracatta 1,5 dolarl ...

Tekstil ve giyimde sıra iflas,...

Tekstil ve hazır giyim sektöründe istihdam kaybının 200 bini aştığını söyleyen T ...

Markanıza Sadık Müşteri Kazanm...

Marka Sadakati Ne Anlama Geliyor?Tüketicilerin belirli bir ürün veya ...

İlave Gümrük Vergileri Hazır G...

hracat pazarlarında ciddi kayıp yaşayan Türktekstilsektörü, ithalat ...

Bölgenin En Büyük Ticari Fuarı...

Bölgenin En Büyük Ticari FuarıEn kaliteli 0-16 yaş bebek ve çocuk ürünlerinin 4 ...

IFCO 2023 - İstanbul Fashion C...

IFCO fuarı 9-11 Ağustos 2023 tarihleri arasında gerçekleştirilecekHazır giyim se ...

Orta Koridor’un Kalbi Mersin’d...

Uluslararası taşımacılık rotasında“Orta Koridor”olarak tanımlanan ve ...

Modalog Tesettür mayo trendler...

Yaz ayının gelmesi ile denizler dolup taşmaya başladı. Tesettür giyimin önde gel ...

Hugo Boss hızlı büyüyor Türkiy...

Hugo Boss Tekstil Sanayi 2023 yılı sonuna kadar Türkiye’deki üretim adetlerinde ...

Hazır giyimde hedef 40 milyar ...

İstanbul Hazır Giyim ve Konfeksiyon ihracatçıları Birliği (İHKİB) Başkan Yardımc ...

Türk firmaları Fabric Fuarları...

New York’ta eş zamanlı düzenlenen Premiere Vision New York ve Functional Fabric ...

Hazır giyimde 4. dönüşüm teyak...

Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği (TGSD),hazır giyimsektöründe deği ...

Depremzede tekstilciler, otopa...

"Asrın felaketi" olarak nitelendirilen 7,7 ve 7,6 büyüklüğündeki depremlerde çok ...

Global çocuk giyim pazarı 230 ...

Global çocuk giyim pazarının 2023 yılına kadar 239 milyar dolarlık değere ulaşac ...

ÇOCUK GİYİM SEKTÖRÜ HER DAİM B...

ÇOCUK GİYİM SEKTÖRÜ HER DAİM BÜYÜMEYE DEVAM EDİYORGOTS (Global Organic Tex ...

Bebek Çocuk Giyim Sektörü Üzer...

Türkiye’nin hazır giyim sektöründeki performansını dünyaya kıyasla nasıl değerle ...

Bebek ve Çocuk Hazır Giyim Sek...

Bebek ve Çocuk Hazır Giyim Sektörünün Kalbi “JUNIOSHOW” ile Bursa’da atıyor.Yıld ...

2023 Tony Ödülleri Kırmızı Hal...

Her sene Broadway'deki en iyi performansların ödüllendirildiği Tony Ödülleri'nin ...

Keşfetmenin İyileştirici Gücü...

Beymen Club ve Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi ilham vermek, keşfetmek v ...

Donatella Versace ve Dua Lipa'...

Dua Lipa, moda dünyasına ilk adımını arkadaşı Donatella Versace ile işbirliği ya ...

Tekstil sektörünün Çukurova bu...

Tekstil sektörünün Çukurova buluşması Tüyap Adana’da gerçekleşecekİlki 2020 yıl ...

MODA GAZİANTEP FUARI- 19-22 AR...

19 – 22 Aralık 2022 tarihlerinde Gaziantep Ortadoğu Fuar Merkezi’nde gerçekleşe ...

Bursa Textile Show ile tekstil...

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) öncülüğünde tekstil sektörünün ihracatına g ...

Fashion Show Antalya – Hazır G...

Fashion Show Antalya – Hazır Giyim, Ayakkabı ve Deri FuarıHazır giyim, ayakkabı ...

Afrika Pazarına bakış açınızı ...

Export Gateway to Africa daralmakta olan Avrupa pazarının ötesine geçerek Türkiy ...

TÜRKİYE EKONOMİSİNİN KÜRESEL G...

Müstakil Fuarcılık A.Ş.veTüyap Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş.işbirl ...

CBME Fuar 7-10 Aralık 2022 Da...

Bölgenin En Büyük Uluslararası Bebek ve Çocuk Ürünleri Fuar'ına davetlisiniz.CBM ...

Tekstil ve ham maddeleri sektö...

2022 yılının ilk 7 ayındaki ihracatlar sektörler bazında rekora koşuyor. Tekstil ...

Maden sektörü 2022 yılında Tüy...

Maden Türkiye Fuarı 10 Yaşında! Maden sektörünün en kapsamlı fuarı alan Maden T ...

2021 İpek Böceği İhracat Ödüll...

2021 İpek Böceği İhracat Ödülleri töreninde tekstil, hazır giyim ve konfeksiyon ...
1 / 1

Hazır giyimde hedef 40 milyar dolarlık ihracat

08-08-2023

İstanbul Hazır Giyim ve Konfeksiyon ihracatçıları Birliği (İHKİB) Başkan Yardımcısı Mustafa Paşahan, ihracatlarını 40 milyar doların üzerine çıkarmak istediklerini söyledi.

İHKİB'in açıklamasına göre kısa sürede elde ettiği başarıyla Türk moda endüstrisinin küresel ölçekteki prestij organizasyonları arasına giren İstanbul Hazır Giyim ve Moda Fuarı’nın (IFCO) dördüncüsü için geri sayım sürüyor.

İHKİB tarafından 9-11 Ağustos tarihleri arasında düzenlenecek fuar için 100 ülkeden binlerce seçkin alıcı İstanbul’a gelecek.

İHKİB Başkan Yardımcısı Paşahan, ilkini Şubat 2021’de düzenledikleri IFCO ile hazır giyimdeki tüm ürün gruplarını tek fuarda ve aynı çatı altında topladıklarını hatırlattı.

İhracatta orta vade hedefi 40 milyar dolar

IFCO’yu kısa sürede küresel moda endüstrisinin buluşma noktası haline getirdiklerini vurgulayan Paşahan, şunları aktardı:

"Türkiye hazır giyim ve konfeksiyonda küresel bir oyuncu. Yıllık 21 milyar dolarlık ihracatımız var. Biz orta vadede ihracatımızı 40 milyar doların üzerine taşımayı hedefliyoruz. Bu hedef doğrultusunda bir yandan tasarımlı, marka odaklı ve sürdürülebilir üretim kapasitemizi artırırken diğer taraftan İstanbul’u dünyanın en önemli moda merkezlerinden biri yapmak için çalışıyoruz. Bu hedef doğrultusunda önemli bir kilometre taşı olan IFCO, sadece sektörümüzün değil Türkiye’nin markası haline geldi.

Kısa sürede yakaladığı başarıyla adından söz ettiren ve uluslararası fuar takvimlerinde yerini alan IFCO’ya yine çok iddialı hazırlandık. Farklı ürün gruplarında 400’ün üzerinde katılımcı firmamız fuarda yerini alacak. Yurt dışından çok büyük bir ilgiyle karşı karşıyayız. Amerika‘dan Avustralya’ya, Avrupa’dan Afrika’ya beş kıtadan binlerce alıcı İstanbul’a gelecek. ABD, Almanya ve İngiltere başta olmak üzere hedef ve uzak ülkelerden alım heyetleri ile katılımcı firmalarımız ikili iş görüşmeleri yapacaklar. İnanıyorum ki bu görüşmelerin sonucunda birçok yeni iş birliğine imza atacağız."

30 bin alıcının ziyaret etmesi bekleniyor

Paşahan, 30 bin civarında ziyaretçi bekledikleri IFCO’da öncekilere ilave olarak farklı özel bölümlerin yer alacağını bildirdi.

Katılımcı ve ziyaretçilere bir fuardan fazlasını sunduklarını belirten Paşahan, "Markalar özel bölümünde moda endüstrisinde markalaşmış, ihracat odaklı koleksiyonları ile öne çıkan firmalarımızı, bir araya getirdik. Fashionist özel bölümünde abiye ve damatlık kategorisinde 30 öncü markamız yer alıyor. The Core İstanbul alanında ülkemizin önde gelen tasarımcılarının koleksiyonlarını küresel vitrine çıkarıyoruz. İstanbul Moda Akademisi’nin (İMA) hazırladığı Trend Alanı yine fuarın en ilgi çekici noktalarından biri olacak. Sektör profesyonellerinin katılacağı seminerlerde sürdürülebilir üretim ve dijital teknolojiler başta olmak üzere en son temalar ve trendler ele alınacak. Firmalarımız özel defilelerle koleksiyonlarını tanıtacak. B2B alanımızda katılımcı firmalarımızla alıcılar bir araya gelecek." ifadelerini kullandı.

Mustafa Paşahan, İstanbul Fuar Merkezi’nde düzenlenecek IFCO’ya tüm sektör profesyonellerini beklediklerini sözlerine ekledi.

kaynak :  https://www.dunya.com/sektorler/tekstil/hazir-giyimde-hedef-40-milyar-dolarlik-ihracat-haberi-699317

Yorumlar
whatsapp 1
+