Junioshow 28 Bine Yakın Sektör Profesyonelini Ağırladı - Cargo Conteyner

  SON EKLENEN İÇERİKLER

“İhracatta odağımız birim değe...

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanı Mustafa Gültepe, ihracatta 1,5 dolarl ...

Tekstil ve giyimde sıra iflas,...

Tekstil ve hazır giyim sektöründe istihdam kaybının 200 bini aştığını söyleyen T ...

Markanıza Sadık Müşteri Kazanm...

Marka Sadakati Ne Anlama Geliyor?Tüketicilerin belirli bir ürün veya ...

İlave Gümrük Vergileri Hazır G...

hracat pazarlarında ciddi kayıp yaşayan Türktekstilsektörü, ithalat ...

Bölgenin En Büyük Ticari Fuarı...

Bölgenin En Büyük Ticari FuarıEn kaliteli 0-16 yaş bebek ve çocuk ürünlerinin 4 ...

IFCO 2023 - İstanbul Fashion C...

IFCO fuarı 9-11 Ağustos 2023 tarihleri arasında gerçekleştirilecekHazır giyim se ...

Orta Koridor’un Kalbi Mersin’d...

Uluslararası taşımacılık rotasında“Orta Koridor”olarak tanımlanan ve ...

Modalog Tesettür mayo trendler...

Yaz ayının gelmesi ile denizler dolup taşmaya başladı. Tesettür giyimin önde gel ...

Hugo Boss hızlı büyüyor Türkiy...

Hugo Boss Tekstil Sanayi 2023 yılı sonuna kadar Türkiye’deki üretim adetlerinde ...

Hazır giyimde hedef 40 milyar ...

İstanbul Hazır Giyim ve Konfeksiyon ihracatçıları Birliği (İHKİB) Başkan Yardımc ...

Türk firmaları Fabric Fuarları...

New York’ta eş zamanlı düzenlenen Premiere Vision New York ve Functional Fabric ...

Hazır giyimde 4. dönüşüm teyak...

Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği (TGSD),hazır giyimsektöründe deği ...

Depremzede tekstilciler, otopa...

"Asrın felaketi" olarak nitelendirilen 7,7 ve 7,6 büyüklüğündeki depremlerde çok ...

Global çocuk giyim pazarı 230 ...

Global çocuk giyim pazarının 2023 yılına kadar 239 milyar dolarlık değere ulaşac ...

ÇOCUK GİYİM SEKTÖRÜ HER DAİM B...

ÇOCUK GİYİM SEKTÖRÜ HER DAİM BÜYÜMEYE DEVAM EDİYORGOTS (Global Organic Tex ...

Bebek Çocuk Giyim Sektörü Üzer...

Türkiye’nin hazır giyim sektöründeki performansını dünyaya kıyasla nasıl değerle ...

Bebek ve Çocuk Hazır Giyim Sek...

Bebek ve Çocuk Hazır Giyim Sektörünün Kalbi “JUNIOSHOW” ile Bursa’da atıyor.Yıld ...

2023 Tony Ödülleri Kırmızı Hal...

Her sene Broadway'deki en iyi performansların ödüllendirildiği Tony Ödülleri'nin ...

Keşfetmenin İyileştirici Gücü...

Beymen Club ve Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi ilham vermek, keşfetmek v ...

Donatella Versace ve Dua Lipa'...

Dua Lipa, moda dünyasına ilk adımını arkadaşı Donatella Versace ile işbirliği ya ...

Tekstil sektörünün Çukurova bu...

Tekstil sektörünün Çukurova buluşması Tüyap Adana’da gerçekleşecekİlki 2020 yıl ...

MODA GAZİANTEP FUARI- 19-22 AR...

19 – 22 Aralık 2022 tarihlerinde Gaziantep Ortadoğu Fuar Merkezi’nde gerçekleşe ...

Bursa Textile Show ile tekstil...

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) öncülüğünde tekstil sektörünün ihracatına g ...

Fashion Show Antalya – Hazır G...

Fashion Show Antalya – Hazır Giyim, Ayakkabı ve Deri FuarıHazır giyim, ayakkabı ...

Afrika Pazarına bakış açınızı ...

Export Gateway to Africa daralmakta olan Avrupa pazarının ötesine geçerek Türkiy ...

TÜRKİYE EKONOMİSİNİN KÜRESEL G...

Müstakil Fuarcılık A.Ş.veTüyap Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş.işbirl ...

CBME Fuar 7-10 Aralık 2022 Da...

Bölgenin En Büyük Uluslararası Bebek ve Çocuk Ürünleri Fuar'ına davetlisiniz.CBM ...

Tekstil ve ham maddeleri sektö...

2022 yılının ilk 7 ayındaki ihracatlar sektörler bazında rekora koşuyor. Tekstil ...

Maden sektörü 2022 yılında Tüy...

Maden Türkiye Fuarı 10 Yaşında! Maden sektörünün en kapsamlı fuarı alan Maden T ...

2021 İpek Böceği İhracat Ödüll...

2021 İpek Böceği İhracat Ödülleri töreninde tekstil, hazır giyim ve konfeksiyon ...
1 / 1

Junioshow 28 Bine Yakın Sektör Profesyonelini Ağırladı

23-01-2020

Bebe Çocuk Konfeksiyonu Sektörü ' Junioshow’la 2020’ye Moralli Başladı 

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) ve Tüyap Bursa Fuarcılık A.Ş. tarafından, Bebe Çocuk Konfeksiyonu 

Sanayici ve İş Adamları Derneği (BEKSİAD) işbirliğiyle düzenlenen Junioshow Bursa Uluslararası Bebe,

Çocuk Hazır Giyim & Çocuk İhtiyaçları Fuarı sona erdi. 200’e yakın firmanın katıldığı fuarı 65 ülkeden 27 bin

892 sektör profesyoneli ziyaret etti. 

Bebe ve  çocuk konfeksiyonu sektörünün Türkiye’deki en önemli buluşmaları arasında yer alan Junioshow

Fuarı bu yıl da ziyaretçilerin büyük ilgisi ile karşılandı.

Bursa’da 2020 yılının ilk fuar organizasyonu olan ve 8-11 Ocak tarihlerinde Tüyap Bursa Uluslararası Fuar

ve Kongre Merkezi’nde ziyaretçilerini ağırlayan Junioshow, sektörün ihracatına güç kattı.

BTSO’nun Ticari Safari Projesi ve TÜYAP yurt dışı ofislerinin çalışmaları kapsamında 65 ülkeden 1.300’e

yakın yabancı alıcının ziyaret ettiği fuar, yapılan iş görüşmeleriyle birlikte milyonlarca dolarlık iş bağlantılarına

öncülük etti. 


“SEKTÖRE MORAL VERDİ”

Junioshow Fuarı ile bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün 2020 yılına moralli başladığını kaydeden

BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, fuarda dünya trendini belirleyen  10 bine yakın modelin 

profesyonel alıcıların beğenisine sunulduğunu söyledi. Dört ayrı salonda toplam 20 bin metrekare alanda 

düzenlenen fuara bu yıl 200’e yakın firmanın katıldığını belirten İsmail Kuş, “Firmalarımız, 0-12 yaş arası bebe

ve çocuk hazır giyimi ilkbahar-yaz koleksiyonlarını sergiledi. BTSO olarak URGE ve Ticari Safari projelerimiz

kapsamında gerçekleştirdiğimiz çalışmalarla bu fuarda da dünyanın dört bir yanından yabancı alıcıları 

firmalarımızla bir araya getirdik. İlk günden bu yana sektörün ihracat potansiyeline önemli katkılar sağlayan 

Junioshow, bir kez daha çok sayıda işbirliğine sahne oldu. 

Önümüzdeki dönemde de sektörümüzün yanında olmayı sürdüreceğiz.Fuarımızın düzenlenmesinde katkıları

bulunan Ticaret Bakanlığımıza ve işbirliği kuruluşlarımız TÜYAP Bursa ve BEKSİAD’a teşekkür ediyorum.” 

diye konuştu. 


65 ÜLKEDEN 27 BİN 892 İŞ İNSANI BURSA PAZARINA ODAKLANDI

Yerli ve yabancı bebe-çocuk konfeksiyonu sektörünü bir araya getiren fuarı değerlendiren

TÜYAP Bursa Fuarcılık A.Ş. Genel Müdürü İlhan Ersözlü, 2020 yılının ilk buluşması olan Junioshow Fuarı’nın

65 ülkeden gelen 27 bin 892 iş profesyoneli tarafından ziyaret edildiğini söyledi.

Yurt içi ve yurt dışından büyük ilgi gören fuarın verilen milyonlarca dolarlık sipariş ile hem bölge hem de ülke

ekonomisine katma değer sağladını belirten Ersözlü, “200’e yakın katılımcı firma 10 binden fazla modelini yine 

tek tip özel dekor stantlarda ilkbahar – yaz konseptinin en son trendlerini sergiledi.


Yoğun tanıtım çalışmaları ile hazırlandığımız Junioshow Fuarı’nda TÜYAP yurt dışı ofislerinin çalışmaları, 

Ticaret Bakanlığı’nın koordinasyonu ile BTSO’nun UR-GE projesi kapsamında; A.B.D., Afganistan, Almanya, 

Arnavutluk, Azerbaycan, Bahreyn, Bangladeş, Beyaz Rusya, Birleşik Arap Emirlikleri, Bosna Hersek, Bulgaristan,

Cezayir, Çekya, Çin, Danimarka, Fas, Gana, Güney Afrika,Gürcistan, Hırvatistan, Hindistan, Filistin, Finlandiya,

Irak,İngiltere, İran, İsrail, italya, Kanada, Katar, Kazakistan, Kenya, Kırgızistan, Kosova,Özbekistan, Nijerya,

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, Kuveyt, Libya,Litvanya, Lübnan, Macaristan, Makedonya, Mısır, Moldova, 

Pakistan, Polonya,Romanya, Rusya, Senegal, Sırbistan, Slovakya, Somali, Sudan, Suriye, Suudi Arabistan,

Tacikistan, Tunus, Türkmenistan, Ukrayna, Umman, Ürdün, Yemen ve Yunanistan’dan gelen 1.245 iş insanını

ağırladık.


Yurt içinden ise İstanbul, Gaziantep, İzmir, Ankara, Manisa, Antalya ve Denizli başta olmak üzere 49 ilden gelen

sektör temsilcileri fuarı ziyaret etti.Fuar süresince kurulan iş bağlantıları sektörün üretimine, rekabetine ve 

ihracatına büyük katkı sağladı.” diye konuştu. 


BU YILIN İKİNCİ BULUŞMASI 10 – 13 HAZİRAN 2020’DE

Ersözlü, yılın ikinci Junioshow Fuarı’nın 10 – 13 Haziran 2020 tarihleri arasında “Sonbahar – Kış” konsepti ile

ziyaretçileriyle buluşacağını belirterek, “Junioshow Fuarı için şimdiden hazırlıklara başladık. 

Yine dekor stantların yer alacağı fuar, yeni pazarlara açılmak ve mevcut pazar paylarını artırmak isteyen

firmaların katılımı ile gerçekleşecek” açıklamalarında bulundu. 


“YABANCI ALICILAR BÜYÜK İLGİ GÖSTERDİ”

Bebe Çocuk Konfeksiyonu Sanayici ve İş Adamları Derneği (BEKSİAD) Başkanı Ömer Yıldız, Junioshow

Fuarı’nın sektörün yükselen ivmesine bir kez daha güç kattığını vurguladı. Sektörü tek çatı altında buluşturan

fuara katılan firmaların özellikle yabancı alıcıların ilgisinden son derece memnun kaldığını ifade eden Yıldız,

“Fuara kendi imkanlarıyla gelenleri de dahil ettiğimizde 2 bine yakın yabancının geldiğini görüyoruz.

Yakın coğrafyamızda yaşanan sıkıntılara rağmen bu kadar yabancıyı fuara getirebilmek çok önemli bir başarıdır. 

Çok sayıda ihracat anlaşmasının yapıldığı fuar, sektörümüze 2020 yılı için ümit verdi.Sektörümüzün gelişimi adına

işbirliği içerisinde çalıştığımız BTSO’ya ve TÜYAP’a teşekkür ediyorum.” dedi. 


JUNIO FASHION SHOW FUARA RENK KATTI

Öte yandan fuara katılan firmaların özel olarak hazırladıkları yeni koleksiyonlarının sergilendiği 

‘Junio Fashion Show’ etkinliği de fuara renk kattı. Firmaların 0-12 yaş grubu ilkbahar yaz koleksiyonlarının

çocuk mankenler tarafından sergilendiği defileler, ziyaretçilerin büyük beğenisini topladı.

 

Yorumlar
whatsapp 1
+