Minder üretimi gerçekleştiren Tevalli markası - Cargo Conteyner

  SON EKLENEN İÇERİKLER

“İhracatta odağımız birim değe...

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanı Mustafa Gültepe, ihracatta 1,5 dolarl ...

Tekstil ve giyimde sıra iflas,...

Tekstil ve hazır giyim sektöründe istihdam kaybının 200 bini aştığını söyleyen T ...

Markanıza Sadık Müşteri Kazanm...

Marka Sadakati Ne Anlama Geliyor?Tüketicilerin belirli bir ürün veya ...

İlave Gümrük Vergileri Hazır G...

hracat pazarlarında ciddi kayıp yaşayan Türktekstilsektörü, ithalat ...

Bölgenin En Büyük Ticari Fuarı...

Bölgenin En Büyük Ticari FuarıEn kaliteli 0-16 yaş bebek ve çocuk ürünlerinin 4 ...

IFCO 2023 - İstanbul Fashion C...

IFCO fuarı 9-11 Ağustos 2023 tarihleri arasında gerçekleştirilecekHazır giyim se ...

Orta Koridor’un Kalbi Mersin’d...

Uluslararası taşımacılık rotasında“Orta Koridor”olarak tanımlanan ve ...

Modalog Tesettür mayo trendler...

Yaz ayının gelmesi ile denizler dolup taşmaya başladı. Tesettür giyimin önde gel ...

Hugo Boss hızlı büyüyor Türkiy...

Hugo Boss Tekstil Sanayi 2023 yılı sonuna kadar Türkiye’deki üretim adetlerinde ...

Hazır giyimde hedef 40 milyar ...

İstanbul Hazır Giyim ve Konfeksiyon ihracatçıları Birliği (İHKİB) Başkan Yardımc ...

Türk firmaları Fabric Fuarları...

New York’ta eş zamanlı düzenlenen Premiere Vision New York ve Functional Fabric ...

Hazır giyimde 4. dönüşüm teyak...

Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği (TGSD),hazır giyimsektöründe deği ...

Depremzede tekstilciler, otopa...

"Asrın felaketi" olarak nitelendirilen 7,7 ve 7,6 büyüklüğündeki depremlerde çok ...

Global çocuk giyim pazarı 230 ...

Global çocuk giyim pazarının 2023 yılına kadar 239 milyar dolarlık değere ulaşac ...

ÇOCUK GİYİM SEKTÖRÜ HER DAİM B...

ÇOCUK GİYİM SEKTÖRÜ HER DAİM BÜYÜMEYE DEVAM EDİYORGOTS (Global Organic Tex ...

Bebek Çocuk Giyim Sektörü Üzer...

Türkiye’nin hazır giyim sektöründeki performansını dünyaya kıyasla nasıl değerle ...

Bebek ve Çocuk Hazır Giyim Sek...

Bebek ve Çocuk Hazır Giyim Sektörünün Kalbi “JUNIOSHOW” ile Bursa’da atıyor.Yıld ...

2023 Tony Ödülleri Kırmızı Hal...

Her sene Broadway'deki en iyi performansların ödüllendirildiği Tony Ödülleri'nin ...

Keşfetmenin İyileştirici Gücü...

Beymen Club ve Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi ilham vermek, keşfetmek v ...

Donatella Versace ve Dua Lipa'...

Dua Lipa, moda dünyasına ilk adımını arkadaşı Donatella Versace ile işbirliği ya ...

Tekstil sektörünün Çukurova bu...

Tekstil sektörünün Çukurova buluşması Tüyap Adana’da gerçekleşecekİlki 2020 yıl ...

MODA GAZİANTEP FUARI- 19-22 AR...

19 – 22 Aralık 2022 tarihlerinde Gaziantep Ortadoğu Fuar Merkezi’nde gerçekleşe ...

Bursa Textile Show ile tekstil...

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) öncülüğünde tekstil sektörünün ihracatına g ...

Fashion Show Antalya – Hazır G...

Fashion Show Antalya – Hazır Giyim, Ayakkabı ve Deri FuarıHazır giyim, ayakkabı ...

Afrika Pazarına bakış açınızı ...

Export Gateway to Africa daralmakta olan Avrupa pazarının ötesine geçerek Türkiy ...

TÜRKİYE EKONOMİSİNİN KÜRESEL G...

Müstakil Fuarcılık A.Ş.veTüyap Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş.işbirl ...

CBME Fuar 7-10 Aralık 2022 Da...

Bölgenin En Büyük Uluslararası Bebek ve Çocuk Ürünleri Fuar'ına davetlisiniz.CBM ...

Tekstil ve ham maddeleri sektö...

2022 yılının ilk 7 ayındaki ihracatlar sektörler bazında rekora koşuyor. Tekstil ...

Maden sektörü 2022 yılında Tüy...

Maden Türkiye Fuarı 10 Yaşında! Maden sektörünün en kapsamlı fuarı alan Maden T ...

2021 İpek Böceği İhracat Ödüll...

2021 İpek Böceği İhracat Ödülleri töreninde tekstil, hazır giyim ve konfeksiyon ...
1 / 1

Minder üretimi gerçekleştiren Tevalli markası

14-05-2022

“Üretimde farkımız hayata alıcı gözle bakmamız”

Minder üretimi gerçekleştiren Tevalli markası, öncelikle hammaddenin daha iyisini araştırarak

üretim vizyonunda kaliteyi ön plana çıkarıyor. Tevalli Genel Müdürü Ahmet Türk,

“Bizim ürünlerimizdeki farklılığımız sürekli otomatik gelişim butonumu açık tutmamla

alakalıdır” diyor. “Üretimde farkımız hayata alıcı gözle bakmamız”

Tevalli Genel Müdürü Ahmet Türk Bir aile şirketinden üretim odaklı yeni bir grup

şirketine dönüşen Tevalli markası, kaliteli üretim vizyonuyla hareket ederek Türkiye

ve yurtdışında büyümesini sürdürüyor. Tevalli Genel Müdürü Ahmet Türk, şirketin gelişim

sürecini anlattı.

Şirketin kuruluş hikayesini anlatır mısınız? Marka süreci nasıl oluştu?

Şirketimiz 1971 yılında dedem Mehmet Ali Türk tarafından kuruldu.

Dedem 1974’de işletmeyi babam Osman Türk’e devrederek memleketimiz Trabzon’a döndü

Çocukluğumuzun hep piyasada iş yerimizde geçmesinden dolayı ağabeyim Hasan Tahsin

Türk ile işlere erken yaşlarda müdahil olduk. Büyüyen kapasitemizden dolayı 2000 yılında

bütün depo ve lojistik biriminin başına geçtim. 2003 yılında farklı fikirlerle butik olan

imalatımızı büyütmeye başladım. 2004 yılında Giyimkent’teki yeni yerimize taşınarak

imalat ve lojistik bir araya toplandı. Uzun yıllar imalatı büyütmekle uğraştım.2010 yılında

artık imalat kapasitemiz artınca lojistik birimini İkitelli OSB’ye taşıdık. 2011’de Tevalli

markasıyla tamamen üretim odaklı yeni bir grup şirketi kurduk.

 

Bugün itibarıyla üretim alanlarınız ve kapasiteniz nedir? Ürün gamınızda neler var?

Üretim ve odak noktamız tamamen minder üzerine. Sandalye minderi, koltuk minderi,

şezlong minderi, oturma grubu set minderleri, beach special minderler ve özel proje talepleri

 bugünün şartlarında genel üretim alanımızda bulunuyor. Üretim kapasitemiz bugünün

şartlarında yıllık ortalama 1 milyon parça\adet. 2022 son çeyreğine kadar bu kapasitemizi

 1,5 milyona çıkartmayı hedefliyoruz.

 

Üretim vizyonunuz nasıl şekilleniyor?

Öncelikle ve sürekli hammaddenin daha iyisini araştırırım. Kalite konusunda çok doyumsuz

bir insanım. Hep daha iyi daha farklı ne yapabilirimin peşindeyim. Hammadde fiyatının ürüne

 olacak etkisini ürün geliştirirken hiç umursamam. Ürün bitiminden birkaç zaman sonra

maliyetlendirme yaparım. Sebebi ise oluşan kalite ve fiyat farklılıklarını önce kendime kabul

ettirmektir. Ürünü kendime pazarlamayı başaramazsam ürünü üretmekten vazgeçerim.

 

Ürünlerinizde nasıl farklılaşıyorsunuz?

Ürün geliştirme, farklılaştırma kısa bir süreç değildir. Ekip arkadaşlarını toplayıp ‘hadi yeni

ürün geliştirelim’ demekle de bana göre ürün geliştirme olmaz. Bir kere işine gönül vererek

 odaklanan, kendini otomatik gelişime adapte eden bir insan en mutlu ve en üzgün gününde

bile istemsiz ürün geliştirmeye devam eder. Beyninizdeki otomatik geliştirme butonu aktif

olduğu sürece ve hayata alıcı gözle baktığınız sürece gelişime açık kalırsınız.

Bizim ürünlerimizdeki farklılığımız sürekli otomatik gelişim butonumu açık tutmamla

alakalıdır.

 

 

Türkiye’deki pazarda konumunuz nasıl? Buradaki hedefleriniz neler?

Türkiye pazarında genel olarak bahçe mobilya üreticileri ve ithalatçıları ile çalışıyoruz.

 Yakın zaman içinde home mağazaları için de iç mekan minder tasarımlarımızla karşınızda

olacağız. Bu konsept kimi zaman Tevalli markalı olarak kimi zaman da markaya özel logolu

 olarak sunulacak. Home concept ürünlerimiz ürüne özel değil daha çok genel kullanıma

uygun basic ölçü ve modellerden oluşacak.

 

“SİESTA ile 110 ülkede ürünlerimiz satılıyor”

“Dolaylı olarak partner firmalarımız üzerinden yurtdışı satış noktalarında da Tevalli konforuna rastlayabilirsiniz.

Bu partner firmalarımızın başında SİESTA geliyor. Yaklaşık 30 yıl önce başlayan ticari serüvenimizin son

15 yılı minder satış ve geliştirmekle geçti. SİESTA üzerinden yaklaşık 110 ülkede ürünlerimiz satılıyor.

Ayrıca sadece SİESTA müşterilerine özel forSİESTA markasını oluşturduk.

Yorumlar
whatsapp 1
+