C&A çıkıyor, mağazaları DeFacto oluyor - Cargo Conteyner

  SON EKLENEN İÇERİKLER

“İhracatta odağımız birim değe...

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanı Mustafa Gültepe, ihracatta 1,5 dolarl ...

Tekstil ve giyimde sıra iflas,...

Tekstil ve hazır giyim sektöründe istihdam kaybının 200 bini aştığını söyleyen T ...

Markanıza Sadık Müşteri Kazanm...

Marka Sadakati Ne Anlama Geliyor?Tüketicilerin belirli bir ürün veya ...

İlave Gümrük Vergileri Hazır G...

hracat pazarlarında ciddi kayıp yaşayan Türktekstilsektörü, ithalat ...

Bölgenin En Büyük Ticari Fuarı...

Bölgenin En Büyük Ticari FuarıEn kaliteli 0-16 yaş bebek ve çocuk ürünlerinin 4 ...

IFCO 2023 - İstanbul Fashion C...

IFCO fuarı 9-11 Ağustos 2023 tarihleri arasında gerçekleştirilecekHazır giyim se ...

Orta Koridor’un Kalbi Mersin’d...

Uluslararası taşımacılık rotasında“Orta Koridor”olarak tanımlanan ve ...

Modalog Tesettür mayo trendler...

Yaz ayının gelmesi ile denizler dolup taşmaya başladı. Tesettür giyimin önde gel ...

Hugo Boss hızlı büyüyor Türkiy...

Hugo Boss Tekstil Sanayi 2023 yılı sonuna kadar Türkiye’deki üretim adetlerinde ...

Hazır giyimde hedef 40 milyar ...

İstanbul Hazır Giyim ve Konfeksiyon ihracatçıları Birliği (İHKİB) Başkan Yardımc ...

Türk firmaları Fabric Fuarları...

New York’ta eş zamanlı düzenlenen Premiere Vision New York ve Functional Fabric ...

Hazır giyimde 4. dönüşüm teyak...

Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği (TGSD),hazır giyimsektöründe deği ...

Depremzede tekstilciler, otopa...

"Asrın felaketi" olarak nitelendirilen 7,7 ve 7,6 büyüklüğündeki depremlerde çok ...

Global çocuk giyim pazarı 230 ...

Global çocuk giyim pazarının 2023 yılına kadar 239 milyar dolarlık değere ulaşac ...

ÇOCUK GİYİM SEKTÖRÜ HER DAİM B...

ÇOCUK GİYİM SEKTÖRÜ HER DAİM BÜYÜMEYE DEVAM EDİYORGOTS (Global Organic Tex ...

Bebek Çocuk Giyim Sektörü Üzer...

Türkiye’nin hazır giyim sektöründeki performansını dünyaya kıyasla nasıl değerle ...

Bebek ve Çocuk Hazır Giyim Sek...

Bebek ve Çocuk Hazır Giyim Sektörünün Kalbi “JUNIOSHOW” ile Bursa’da atıyor.Yıld ...

2023 Tony Ödülleri Kırmızı Hal...

Her sene Broadway'deki en iyi performansların ödüllendirildiği Tony Ödülleri'nin ...

Keşfetmenin İyileştirici Gücü...

Beymen Club ve Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi ilham vermek, keşfetmek v ...

Donatella Versace ve Dua Lipa'...

Dua Lipa, moda dünyasına ilk adımını arkadaşı Donatella Versace ile işbirliği ya ...

Tekstil sektörünün Çukurova bu...

Tekstil sektörünün Çukurova buluşması Tüyap Adana’da gerçekleşecekİlki 2020 yıl ...

MODA GAZİANTEP FUARI- 19-22 AR...

19 – 22 Aralık 2022 tarihlerinde Gaziantep Ortadoğu Fuar Merkezi’nde gerçekleşe ...

Bursa Textile Show ile tekstil...

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) öncülüğünde tekstil sektörünün ihracatına g ...

Fashion Show Antalya – Hazır G...

Fashion Show Antalya – Hazır Giyim, Ayakkabı ve Deri FuarıHazır giyim, ayakkabı ...

Afrika Pazarına bakış açınızı ...

Export Gateway to Africa daralmakta olan Avrupa pazarının ötesine geçerek Türkiy ...

TÜRKİYE EKONOMİSİNİN KÜRESEL G...

Müstakil Fuarcılık A.Ş.veTüyap Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş.işbirl ...

CBME Fuar 7-10 Aralık 2022 Da...

Bölgenin En Büyük Uluslararası Bebek ve Çocuk Ürünleri Fuar'ına davetlisiniz.CBM ...

Tekstil ve ham maddeleri sektö...

2022 yılının ilk 7 ayındaki ihracatlar sektörler bazında rekora koşuyor. Tekstil ...

Maden sektörü 2022 yılında Tüy...

Maden Türkiye Fuarı 10 Yaşında! Maden sektörünün en kapsamlı fuarı alan Maden T ...

2021 İpek Böceği İhracat Ödüll...

2021 İpek Böceği İhracat Ödülleri töreninde tekstil, hazır giyim ve konfeksiyon ...
1 / 1

C&A çıkıyor, mağazaları DeFacto oluyor

07-12-2016

AVRUPA’nın önemli moda perakende markalarından C&A, Türkiye’den çıkma kararı aldı. Avrupa’da büyümeye karar veren C&A’nın mağazalarını Türkiye’de büyüme trendine giren perakende zincirlerinden DeFacto devralacak.

C&A markası Hollanda sınırı yakınlarında küçük bir Alman kasabasında Clemans ve August tarafından 1841 yılında kuruldu. 20’inci yüzyılda modayı erişilebilir kılmak hedefiyle perakende sektörünün önemli oyuncularından biri oldu. Merkezi Brüksel ve Düsseldorf’ta yer alıyor.

2007 YILINDA GİRDİ
 Bugün 19 Avrupa ülkesinde 1575 mağazası bulunan C&A’in dünya çapında 35 bin çalışanı bulunuyor. Yılda 500 milyon adet giysi ve ayakkabı satışı yapan C&A, Türkiye’ye ise 2007 yılında geldi. İstanbul’da Profilo alışveriş merkezinde açılan ilk mağazayı, Türkiye’nin 6 şehrinde çoğunluğu AVM’lerde 24 mağaza izledi. Açıldığı ilk yıllarda hızlı bir büyüme gerçekleştiren C&A, 2020 stratejileri doğrultusunda Avrupa’da büyümeye karar verdi. Bu nedenle de Türkiye’den ayrılmaya hazırlanıyor. Mağazalarını ise De Facto’ya devretme kararı verdi. 

294 MAĞAZASI VAR
Türkiye’nin en hızlı büyüyen perakende zincirlerinden biri olan DeFacto’nun ise 63 ilde 294 mağazası bulunuyor. C&A gibi ulaşılabilir moda anlayışı ile büyüyen DeFacto çok katlı mağazalar ve 1000 metrekare üzerinde konsept mağazalardan oluşuyor. Turquality desteğini 2013 yılından beri alan DeFacto’nun 7 bine yakın çalışanı bulunuyor. Üç yıl içinde bu sayıyı 18 bine çıkarmayı planlayan DeFacto’nun  2024 yılı hedefi 9 kat büyeyerek 10 milyar TL ciroya ulaşmak.

Kaynak :http://www.hurriyet.com.tr/

(yayın organlarından alınan haber ve fotoğraflar kaynağı belirtilerek yayınlanır)

Yorumlar
whatsapp 1
+