İç giyimde 1 milyar dolarlık ihracat hedefi - Cargo Conteyner

  SON EKLENEN İÇERİKLER

CBME Türkiye iSTANBUL 8 - 11...

Bebek ve Çocuk Ürünleri Sektörü 8-11 Aralık 2021 tarihleri arasında İstanbul’da ...

CBME Türkiye Bebek ve Çocuk fu...

Bölgenin En GüçlüUluslararası Bebek ve Çocuk Ürünleri FuarıCBME Türkiye,&n ...

AYMOD 2021 FUAR'I...

Ayakkabı sektörünün küresel vitrini65'inci kez gerçekleştirilecek olan AYMOD Fua ...

TÜRKİYE'DEN FRANSAYA İHRACAT....

Türk hazır giyimciler, Fransa’ya ihracatı 1 milyar dolara çıkaracak..Türk hazır ...

Uluslararası Deri & Moda Fuarı...

Avrasya coğrafyasının prestijli dış giyim moda fuarları arasında yer alan LeShow ...

18. ULUSLARARASI İSTANBUL İPLİ...

18.ULUSLARARASI İSTANBUL İPLİK FUARIDünya’nın 2. en büyük, Avr ...

35. Uluslararası Tekstil Makin...

Dünya Tekstil Sektörünün İstanbul Buluşması: Dünya tekstil sektörünü İstanbul’da ...

FASHIONist - İstanbul Moda Fua...

FASHIONist - İstanbul Moda FuarıFuar Adı: Fashionist Tarih: 23-25 Kasım 20 ...

Hazır giyim ve konfeksiyon tem...

Akdeniz Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği (AHKİB) Yönetim Kurulu ...

Turkish Cargo ile Lojistik AŞ ...

Yenişehir Havalimanı'nı hava kargo merkezi haline getirmek üzere çalışmalarını s ...

Hazır giyim ihracatçıları, san...

Hazır giyim ihracatçıları, sanal fuarda 200 bin alıcı ile buluşacakİstanbul Hazı ...

Vakko, Yargıcı’yı satın alıyor...

Türkiye’nin en büyük moda markalarından Vakko, Yargıcı’yı satın almaya hazırlanı ...

GATHİB, Türk kumaşını dünyaya ...

GATHİB, Türk kumaşını dünyaya tanıtmaya hazırlanıyor Güneydoğu Anadolu Tekstil v ...

SOKAĞA ÇIKMA YASAĞINDAN KİMLER...

SOKAĞA ÇIKMA YASAĞINDAN KİMLER MUAF?1. TBMM üyeleri ve çalışanları,2. Kamu düzen ...

e-Devlet çalışma izin belgesi ...

e-Devlet çalışma izin (muafiyet) belgesi nasıl alınır, nereden çıkartılır? Çalış ...

HAZIR GİYİM İHRACAT TA ÜÇÜNCÜ ...

Hazır giyim, ocakta en çok ihracat yapan üçüncü sektör olduTürkiye hazır giyim v ...

Ticaret Bakanlığı tarafından v...

Ekoonomi Bakanlığı Devlet Desteklerini Öğrenmenin en kolay yoluKolay Desteğe Hoş ...

TOPTAN SATIŞ / MEGA MARKET...

Mega market CARGOCONTEYNER.COM Pazara indi.14 Ülke de Gerçek müşteri ağına ...

CBME Türkiye 2021 Yeni Tarihi...

Değerli katılımcılarımız, ziyaretçilerimiz ve paydaşlarımız,Mevcut seyahat kısıt ...

Dünyanın En Büyük Lojistik Web...

Dünyanın En Büyük Lojistik Webinarı Yolda Dünya çapındaki en büyük lojistik fuar ...

DÜNYA TİCARET İÇİN TÜYAP'A GEL...

50 ülkenin iş insanları buluştuWoodTech 2020'de Almanya, Birleşik Krallık, ...

SMILE KIDS TUM DUNYA'DA...

SMILE KIDS Çocuk hazır giyim markası olarak Dünya ya yayılma yolun da..Çocuk haz ...

GAP, Avrupa'daki mağazalarını ...

Amerikan tekstil markası GAP'in, Avrupa'daki mağazalarını kapatacağı bildirildi. ...

Penti'den geri dönüşüm atağı...

Penti'den geri dönüşüm atağıTürkiye’nin iç giyim markası Penti, 'I’M IN - DEĞİŞİ ...

JMK TEKSTIL KUMAŞ FUARI...

İtalyan kumaş üreticileri Türk hazır giyim sektörü için İstanbul’da.İtalya'nın k ...

Deri & Moda Fuarı 21-23 Ocak 2...

Leshow İstanbul Uluslararası Deri & Moda Fuarı 21-23 Ocak 2021'de İstanbul K ...

Bursa JUNIOR SHOW FUAR...

Kuruluşumuz Tüyap Bursa Fuarcılık A.Ş. ve Bursa Ticaret Sanayi Odası tarafından, ...

AYSAF’ AYAKKABI FUARI...

Dünya ayakkabı sektörü AYSAF’ı konuşuyorDünya ayakkabı sanayinin kalbinin attığı ...

CBME Türkiye ve İstanbul Kids ...

2 Milyar Dolarlık Bebek ve Çocuk Ürünleri Sektörü, Yılda Ortalama Yüzde 20 Büyüy ...

DOSABSİAD, tekstil sektöründek...

DOSABSİAD, tekstil sektöründeki 'sanal gerçeklik' hakkında bilgi aldıCansel ORUÇ ...
1 / 1

İç giyimde 1 milyar dolarlık ihracat hedefi

12-10-2016

İHKİB Yönetim Kurulu Başkanı Tanrıverdi, Paris üzerinden başlattıkları yeni açılımla Fransa ve diğer AB ülkelerinde pazar payını genişletmeyi arzu ettiklerini söyledi.

İstanbul Hazırgiyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği (İHKİB) Yönetim Kurulu Başkanı Hikmet Tanrıverdi, "2015'te 807,4 milyon dolar olan iç giyim ihracatımızı iki yılda 1 milyar dolara çıkarmayı hedefliyoruz" ifadesini kullandı.

İHKİB açıklamasında görüşlerine yer verilen Tanrıverdi, euronun dolar karşısında değer kaybetmesi ve Avrupa'daki ekonomik daralmaya paralel olarak AB ülkelerine ihracatta son iki yıldır düşüş yaşandığını bildirdi. Tahran ve Paris'te Türk ürünlerine gösterilen ilginin geleceğe dair umutlarını artırdığına işaret eden Tanrıverdi, İHKİB'in Ekonomi Bakanlığı desteğiyle yürüttüğü kümelenme çalışması çerçevesinde iç giyim firmalarının hedef pazarları incelemeye aldığını dile getirdi. Tanrıverdi şunları kaydetti:

"Küme firmalarımızın pazar araştırması çerçevesinde bu yıl ilk ziyaretimizi İran'a yaptık. Sektör olarak en büyük pazarımız konumundaki Avrupa'ya açılımımızı ise Paris üzerinden başlattık. İHKİB üyesi 15 küme firması ile alanında dünyanın en önemli organizasyonu olan ve toplam 480 markanın ürünlerinin sergilendiği Paris'teki Salon International De La Lingerie Fuarına katıldık. Bize özel düzenlenen 2017-2018 sezonunda hakim renk ve kumaşların tanıtımı küme firmaları için zengin bir içerik sağladı. Bu tanıtımın firmalarımızın ileri sezon hazırlık aşamalarında yol gösterici olacağına inanıyorum.

Firmalarımız, Paris Yurt dışı Pazarlama Programı çerçevesinde Aubervellers, Sentier-Rue d'Aboukir isimli toptancı lokasyonlarına ve department store Galerie Lafayette'e düzenlediğimiz ziyaretler sayesinde iç giyimde 1,9 milyar dolarlık paya sahip Fransa pazarını yerinde keşfetme ve analiz etme imkanı buldu."

"İç giyim ihracatımızı iki yılda 1 milyar dolara çıkarmayı hedefliyoruz"

Tanrıverdi, Türkiye'nin 2014'te 808,6 milyon dolar olan iç giyim ihracatının geçen yıl 807,4 milyon dolarla hemen hemen aynı düzeyde kaldığını ifade etti. Dünya iç giyim ticaretinin 36 milyar dolarlık büyüklüğe ulaştığını vurgulayan Tanrıverdi, şu ifadeleri kullandı:

"Türkiye'nin bu pazardan aldığı pay yetersiz. Hazır giyimde Türkiye'nin en büyük ticari ortağı olan AB'de pazar 2016'da yeniden genişlemeye başlayacak. 2014 verilerine göre iç giyim ihracatının yüzde 40,4'lük bölümü Çin tarafından gerçekleştiriliyor. Çin'i Hong Kong ve Bangladeş’in takip ettiği listede pazardan yüzde 2,2 pay alan Türkiye 10. sırada bulunuyor.

Paris üzerinden başlattığımız yeni açılımla Fransa ve diğer AB ülkelerinde pazar payımızı genişletmeyi arzu ediyoruz. İran ve diğer pazarlardaki çalışmalarımızın da meyvesini vermesiyle 2015'te 807,4 milyon dolar olan iç giyim ihracatımızı iki yılda 1 milyar dolara çıkarmayı hedefliyoruz."

Kaynak: AA

Yorumlar
whatsapp 1
+