Bebe ve Çocuk Giyim 2017'de Yaralarını Sardı - Cargo Conteyner

  SON EKLENEN İÇERİKLER

ZETSIAD CBME Anne Bebek Fuarın...

ZETSIAD DerneğiZeytinburnu Tekstil Sanayici İş Adamları Derneği Başkanı Sayın '' ...

2 Milyar Dolarlık Sektörün Ulu...

CBME Türkiye 38. Uluslararası İstanbul Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarı.2 Milyar ...

Küresel Markalara İhtiyaç Var...

TİM Başkanı Gülle: Küresel markalara ihtiyaç var;LeShow Deri ve Moda Fuarı açılı ...

Türk Tekstili,Alman Pazarında ...

Türk Ev Tekstil Firmaları, Heimtextil Frankfurt Fuarı’na Katıldı;Türkiye’nin ev ...

CBME FUARI KOSGEB BAŞVURULARI...

38. Uluslararası İSTANBUL Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarı KOSGEB başvuruları baş ...

2020 - Vergi Tahsilatlarına İl...

6183 sayılı Amme Alacaklarının Tahsil Usulü Hakkında Kanunun 41 inci maddesi ile ...

CJF- CILD AND JUNIOR FASHION ...

CJF- Cild And Junior Fashion Spring 24-27-2020 FuarCJF,( Child ...

CBME Türkiye, 8-11 Ocak 2020...

38.Uluslararası İstanbul Anne bebek Çocuk -Bebek Çocuk Ürünleri Sektörünün ...

Paris Moda Haftası , Christian...

Paris Moda Haftası kapsamında birinden ünlü tasarımcılar 2020 İlkbahar Yaz kolek ...

Dünya ayakkabı sektörü AYSAF’ı...

Dünya ayakkabı sektörü AYSAF’ı konuşuyorDünya ayakkabı sanayinin kalbinin attığı ...

DERİ & MODA FUARI 2020...

Leshow İstanbul Deri ve moda fuarı 16-18 ocak 2020 de istanbul kongre Merk ...

3. BİSKEK ​​MODA & TEKSTİL FUA...

Fuar Hakkında Biskek Moda ve Tekstil Fuarı uluslararası bir konumda ve profesyon ...

AYMOD - Uluslararası Ayakkabı ...

Türkiye’den dünyaya 600 milyon ayakkabı!500’ün üzerinde ünlü markanın 10 bini aş ...

5-8 Şubat 2020 ÇUKUROVA GİYİM ...

Tekstil ve hazır giyimfuarı Çukurova giyim kumaş yan sanayi ve aksesuarlar ...

2020 CBME ISTANBUL KIDS FASHIO...

Katlanarak büyüyen sektörün ihtisas fuarı2020 yılının dünyadaki ilk bebek ve çoc ...

UTİB üyesi Firmalar Denim Prem...

Uludağ Tekstil İhracatçıları Birliği’nin (UTİB) milli katılım organizasyonu ile ...

UTİB, Kuzey Amerika’ya Tekstil...

Türk tekstilinin dünya pazarındaki payını artırmak için çalışmalarını aralıksız ...

JUNIOSHOW FUAR...

8-11 Ocak 2020 tarihinde Tüyap Bursa Uluslararası Fuar ve Kongre Merkezinin kapı ...

JUNIOSHOW KAZANDIRMAYA DEVAM E...

Junioshow,Sektöre yeni yılda da kazandırmaya devam ediyor..Tüyap Bursa Uluslarar ...

RUSYA TEKSTİL HEYETİ PROGRAMI...

Rusya Tekstil Konfeksiyon veKonfeksiyon Yan Sanayi Ticaret heyeti Programı.İstan ...

09-12 EKİM 2019 KURUMSAL HEDİY...

Promosyon sektörü Promexpo ile hayat buluyorPromosyon sektörünün uluslararası ni ...

05-10 KASIM 2019 İstanbul Mobi...

Tasarımlar CNR Imob Objet Fuarı ile ışıldayacakMobilya ve dekorasyon sektörünün ...

Enflasyon, Yüzde 15'e Geriledi...

Enflasyon, yüzde 15'e gerilediEnflasyon, ağustos ayında piyasa beklentilerinin a ...

ARAB FASHION WEEK 9-14 Ekim 20...

Arap Moda Haftası,9-14 Ekim 2019 tarihleri ​​arasındaMeraasort ...

İhracatta 17 hedef ülke, 5 hed...

İhracatta 'Ana Plan' çizildi: 17 hedef ülke, 5 hedef sektörTicaret Bakanı Ruhsar ...

Bebeciler İhracat Rotasını Pol...

Bebeciler ihracat rotasını Polonya’ya çevirdiTürkiye’de bebe ve çocuk konfeksiyo ...

UİB’den temmuz ayında 2,9 mily...

UİB’den temmuz ayında 2,9 milyar dolarlık ihracat Türkiye’nin Genel Sekreterlik ...

Lifestyle-Turkey MÜTEVAZI MOD...

Mütevazi Moda Sergisi 22-24 ağustos 2019 İstanbul expo center Yeşilköy ,Muhafaza ...

Modanın ve Ticaretin Şehri İst...

CNR Fashionist, üç imparatorluğa ev sahipliği yapmış, zengin tarihi ve benzersiz ...

Özbekistan İle Ticari İlişkile...

Özbekistan ile ticari ilişkilerimiz, ülke bağımsızlığını kazandığından beri iste ...
1 / 1

Bebe ve Çocuk Giyim 2017'de Yaralarını Sardı

15-02-2018

2017'de güzel bir büyüme trendi yakaladıklarını söyleyen BEKSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Yıldız, "2016'nın yaralarını sardık. Hatta üzerine bir şeyler ilave ettik ve yılı tamamladık. Zaten ihracat rakamlarımızdan da belli" dedi.

Bebe Çocuk Konfeksiyon Sektörü Sanayici ve İş Adamları Derneği (BEKSİAD) Başkanı Ömer Yıldız, 2017 yılında güzel bir büyüme trendi yakaladıklarını belirterek, "Net rakamlar henüz çıkmadı ama kendi firmamızdan ve üyelerimizden aldığımız geri dönüşlere göre yüzde 20 civarında bir büyüme gerçekleştiğini tahmin ediyoruz. Bu yıl da sektörün en az yüzde 15 büyümesini bekliyoruz" diye konuştu. 

BEKSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Yıldız yaptığı açıklamada, Bursa'nın, bebe ve çocuk konfeksiyonunda Türkiye'nin "üretim üssü" olduğunu söyledi.

Yıldız, bebe ve çocuk giyiminde Bursa ve Türkiye'nin dünyada bilinen bir marka haline geldiğini ifade ederek, dünyanın birçok ülkesinin Bursa'da üretilen bebe çocuk ürünlerini tercih ettiğini, ürünlerin yoğun talep gördüğünü vurguladı.

Sektörle ilgili iki tane Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi Projesi (Ur-Ge) yürüttüklerini belirten Yıldız, "Bir sektörde 2 tane Ur-Ge projesi olması nadirdir ama bizim sektörümüzde var. Ekonomi Bakanlığı ve üyelerimizin desteğiyle yurt dışından alım heyetleri getiriyoruz. Bu manada belli bir başarıyı yakaladık. En son gerçekleştirdiğimiz fuara 50 ülkeden binden fazla yabancı alıcıyı getirdik. Gelenlerin çoğu da ülkelerinde bu işin büyük çapta toptancılığını yapan veya mağazalar zinciri olan kişiler." diye konuştu.

"Komşularımızın tamamına mal satıyoruz"

Yıldız, 5 yıl öncesine kadar sektörün en büyük pazarını Rusya ve eski doğu bloku ülkelerinin oluşturduğunu hatırlatarak, şöyle devam etti:

"Son 5 yıldır geniş bir dağılım oldu. Türkiye'nin ortasına pergel koysak ve çevirsek komşularımızın tamamına mal satıyoruz. İstisnası yok. Balkanlardan Kuzey Afrika'ya, Ortadoğu'dan Kafkaslara, Rusya ve dağılan doğu bloku ülkelerinin tamamına mal satıyoruz. Balkanlar'a ihracatımız her geçen gün artıyor. Sırbistan ve Yunanistan'a ihracatımız artıyor. Bunlar bizim mevcut pazarlarımızdı ama son yıllarda biraz zayıflamıştı. Şu anda biz bu bölgelerde tekrar yükselişe geçtik. Ayrıca Amerika ve Avrupa'ya ürün satan firmalarımız var."

"Orta Afrika bölgesi bizim yeni pazarımız"

Türk bebe ve çocuk konfeksiyonu ürünlerinin, 5 kıtada aranır hale geldiğini, imajının her geçen gün yükseldiğini dile getiren Yıldız, "Sektöre her geçen gün yeni pazarlar ilave ediliyor. Kuzey Afrika'ya ihracatımız devam ediyor. Biraz daha Afrika'nın iç bölgelerine girmeye çalışıyoruz. Orta Afrika bölgesi bizim yeni pazarımız. O bölgeden müşteriler gelmeye başladı. Ülke olarak Fas yeni pazarımız. Son bir yılda aktif oldu. Sektörümüzün Fas'a güzel ticareti var." ifadelerini kullandı.

Yıldız, Bursa'nın sektörde Türkiye'nin ihtiyacının yüzde 80'ini karşıladığını, toplam üretiminin ise yüzde 70'ini ihraç ettiğini aktardı.

Sektör olarak sürekli geliştiklerini ve fason üretim yapmadıklarını anlatan Yıldız, firmaların kendi marka ve tasarımlarıyla ürünlerini dünyaya pazarladığını dile getirdi.

"2018'e umutla bakıyoruz"

Yıldız, sektördeki büyümeye de değinerek, şunları kaydetti:

"Malum 2016'nın ilk yarısı bizim için gayet güzeldi ama ikinci yarısında acı bir hadise yaşadık. Onun için 2016'nın ikinci yarısını yok hükmünde sayıyoruz. 2017 yazıyla, kışıyla güzel bir yıldı. 2016'nın yaralarını sardık. Hatta üzerine bir şeyler ilave ettik ve yılı tamamladık. Zaten ihracat rakamlarımızdan da belli. Sektörümüzün ihracat rakamları arttı. 2018'e umutla bakıyoruz. İnşallah daha güzel şeyler olacak. 2018'in ilk günlerinde gerçekleştirdiğimiz Bebe-Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı da (Junioshow) bunun bir işareti. 2017'de güzel bir büyüme trendi yakaladık. Net rakamlar henüz çıkmadı ama kendi firmamızdan ve üyelerimizden aldığımız geri dönüşlere göre yüzde 20 civarında bir büyüme gerçekleştiğini tahmin ediyoruz. Bu yıl da sektörün en az yüzde 15 büyümesini bekliyoruz. Ümidimiz bu. İnşallah bunu gerçekleştiririz hatta üzerine çıkarız."

Kaynak:https://www.dunya.com/sektorler

(yayın organlarından alınan haber ve fotoğraflar kaynağı belirtilerek yayınlanır)

Yorumlar
whatsapp 1
+