2019 KIDS FASHION ISTANBUL - Cargo Conteyner

  SON EKLENEN İÇERİKLER

Dosso Dossi Fashion Show büyük...

40 ülkeden 5 bin alıcının geldiği Dosso Dossi Fashion Show, yoğun talep üzerine ...

Markalaşma ve e-ihracata ağırl...

Hazır giyim sektöründe zor günlerden geçildiğini söyleyen Adana Giyim Sanayicile ...

“İhracatta odağımız birim değe...

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanı Mustafa Gültepe, ihracatta 1,5 dolarl ...

Tekstil ve giyimde sıra iflas,...

Tekstil ve hazır giyim sektöründe istihdam kaybının 200 bini aştığını söyleyen T ...

Markanıza Sadık Müşteri Kazanm...

Marka Sadakati Ne Anlama Geliyor?Tüketicilerin belirli bir ürün veya ...

İlave Gümrük Vergileri Hazır G...

hracat pazarlarında ciddi kayıp yaşayan Türktekstilsektörü, ithalat ...

Bölgenin En Büyük Ticari Fuarı...

Bölgenin En Büyük Ticari FuarıEn kaliteli 0-16 yaş bebek ve çocuk ürünlerinin 4 ...

IFCO 2023 - İstanbul Fashion C...

IFCO fuarı 9-11 Ağustos 2023 tarihleri arasında gerçekleştirilecekHazır giyim se ...

Orta Koridor’un Kalbi Mersin’d...

Uluslararası taşımacılık rotasında“Orta Koridor”olarak tanımlanan ve ...

Modalog Tesettür mayo trendler...

Yaz ayının gelmesi ile denizler dolup taşmaya başladı. Tesettür giyimin önde gel ...

Hugo Boss hızlı büyüyor Türkiy...

Hugo Boss Tekstil Sanayi 2023 yılı sonuna kadar Türkiye’deki üretim adetlerinde ...

Hazır giyimde hedef 40 milyar ...

İstanbul Hazır Giyim ve Konfeksiyon ihracatçıları Birliği (İHKİB) Başkan Yardımc ...

Türk firmaları Fabric Fuarları...

New York’ta eş zamanlı düzenlenen Premiere Vision New York ve Functional Fabric ...

Hazır giyimde 4. dönüşüm teyak...

Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği (TGSD),hazır giyimsektöründe deği ...

Depremzede tekstilciler, otopa...

"Asrın felaketi" olarak nitelendirilen 7,7 ve 7,6 büyüklüğündeki depremlerde çok ...

2023 Tony Ödülleri Kırmızı Hal...

Her sene Broadway'deki en iyi performansların ödüllendirildiği Tony Ödülleri'nin ...

Bursa Textile Show ile tekstil...

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) öncülüğünde tekstil sektörünün ihracatına g ...

Fashion Show Antalya – Hazır G...

Fashion Show Antalya – Hazır Giyim, Ayakkabı ve Deri FuarıHazır giyim, ayakkabı ...

Afrika Pazarına bakış açınızı ...

Export Gateway to Africa daralmakta olan Avrupa pazarının ötesine geçerek Türkiy ...

TÜRKİYE EKONOMİSİNİN KÜRESEL G...

Müstakil Fuarcılık A.Ş.veTüyap Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş.işbirl ...

CBME Fuar 7-10 Aralık 2022 Da...

Bölgenin En Büyük Uluslararası Bebek ve Çocuk Ürünleri Fuar'ına davetlisiniz.CBM ...

Tekstil ve ham maddeleri sektö...

2022 yılının ilk 7 ayındaki ihracatlar sektörler bazında rekora koşuyor. Tekstil ...

Maden sektörü 2022 yılında Tüy...

Maden Türkiye Fuarı 10 Yaşında! Maden sektörünün en kapsamlı fuarı alan Maden T ...

2021 İpek Böceği İhracat Ödüll...

2021 İpek Böceği İhracat Ödülleri töreninde tekstil, hazır giyim ve konfeksiyon ...

Eureka Kapsamında Brezilya Gl...

21 Temmuz 2022Eureka KapsamındaBrezilya GlobalStars Çağr ...

Junioshow Ocak 2020 Fuarı Sona...

Junioshow Ocak 2020 Fuarı Sona ErdiJunioshow 28 Bine Yakın Sektör Profesyonelini ...

Hazır giyim sektörü savaş nede...

Akdeniz Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği(AHKİB) Yönetim Ku ...

Minder üretimi gerçekleştiren ...

“Üretimde farkımız hayata alıcı gözle bakmamız”Minder üretimi gerçekleştiren Tev ...

2022 Haziran JUNIOSHOW Bursa F...

On binlerce 'sonbahar - kış' kreasyonu ürünlerini görmeye hazır mısınız?Bebe ve ...

Lojistik Sorunları Toplantısı ...

03-22-2022 Salı Günü , İstanbul ilinde Müsiad'da İstanbul Gümrükleri Genel ...
1 / 1

2019 KIDS FASHION ISTANBUL

25-06-2019

İstanbul Kids Fashion, 26 Haziran’da Ziyarete Açılıyor

Çocuk Hazır Giyim Pazarı Yüzde 25 Büyüdü

2019 yılının ilk 5 ayında yüzde 25 büyüme sağlayan konfeksiyon bebe giyimi ve eşyası sektörü, 26-29 Haziran tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde düzenlenen 37.Uluslararası İstanbul Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarı-İstanbul Kids Fashion’da buluşmaya hazırlanıyor.Fuara, 80 ülkeden 5 binin üzerinde ulusal ve uluslararası ticari alıcı ile 200’den fazla markanın katılımı bekleniyor.

 Ülkemiz, dünyanın en fazla bebek giysisi ve aksesuarı ihraç eden ülkeleri arasında 10’uncu sırada yer alıyor. 0-16 yaş arası bebek çocuk giyim, abiye, pijama, iç çamaşırı, çorap, aksesuarın yanı sıra, ev tekstili ve mobilya ürünlerinin de sergileneceği İstanbul Kids Fashion’da; bebek ve çocuk giyimine dair 200’ü aşkın marka yer alacak. 2019 ve 2020 Sonbahar Kış Çocuk Modası koleksiyonlarını sergileyecek olan markalar arasında; ALG Life, Babydoll, Bebüş, Best Kids, Boinç, Cantoy, Cigit Kids, Elsima, Kitti, Marions, Melcan, Moonstar, NK Kids, Papulin ve Pamina gibi sektörün en önemli ihracatçı firmaları bulunuyor.


Pamina Giyim Tekstil CEO’su Efe Şenol:  

“2019 yılında yüzde 10 civarında büyüme hedefimiz var”   Bu yıl 37’ncisi gerçekleşecek fuara uzun yıllardık katılım sağlayan Pamina Giyim Tekstil, kız çocukları için özel gün elbiseleri üretiyor. Yıllık üretim kapasitesi 250 bin adet olan firma, üretimin tasarımından kesimine, dikiminden paketlenmesine kadar her aşamasını kendi bünyesinde gerçekleştiriyor. Satışlarının yüzde 90’ını yurtdışına yaptıklarını belirten Pamina Giyim Tekstil CEO’su Efe Şenol, “2018 yılında 6 milyon dolar seviyesinde ciromuz oldu. 2019 yılında yüzde 10 civarında büyüme hedefimiz var. Yeni pazarlarla birlikte aynı oranda ihracat hedefimizde de artış beklemekteyiz. Ağırlıklı olarak; Orta Doğu, Arapça konuşan tüm Kuzey Afrika ülkeleri, Fransa, İngiltere, Sırbistan, Rusya, Kazakistan ve ABD. Önümüzdeki zaman diliminde Amerika kıtasında ve Uzak Doğu’da yeni pazarlar keşfetmeye çalışacağız. Dünyada çocuk modasında  tasarım odaklı ürünler daha fazla  ön plana çıkmaya başladı. Bu da bizim gibi firmaları için önemli bir avantaj. Dünya genelinde halen ucuz mallar çok önemli bir yere sahip olsa da biz katma değeri yüksek ürünler üreterek, bu alanda farklılık yaratmaya çalışıyoruz” dedi.

 80 ülkeden 5 binin üzerinde profesyonel ziyaretçi katılımı bekleniyor… Ülkemiz bebek ve çocuk tekstilinde en çok tercih edilen ham madde olan pamuk üretiminde ise dünyada beşinci sırada yer alıyor. Geçen yıla oranla yüzde 17’lik artışla 270,3 milyon dolara yükselen Pazar ise, toplam hazır giyim ihracatında yüzde 1,6’lık bir paya sahip durumda. Sektörün en uzun soluklu ve uluslararası nitelikli fuarı olan İstanbul Kids Fashion’a; başta BDT, Kuzey Afrika ve Orta Doğu olmak üzere, 80 ülkeden 5 binin üzerinde profesyonel ziyaretçi katılımı bekleniyor.


 NK Tekstil İş Geliştirme Uzmanı Ümmet Koca: 

“Bir önceki yıla göre artış sağlayacak 18 milyon TL ciro elde ettik” Cirosunun yüzde 60’ını yurtdışı satışlardan elde eden ve kız ve erkek bebek çocuk giyimi üreten NK Tekstil, yurt içi ve yurt dışında yüzlerce mağazada ürünleri satılan bir dünya markası. İstanbul Kids Fashion katılımcısı NK Tekstil İş Geliştirme Uzmanı Ümmet Koca, “Türkiye hazır giyim konusunda dünyaya adını duyurmuş, kalitesi ve hızlı aksiyon alabilme kabiliyeti ile tercih edilen bir ülke. Açıkçası pazar sıkıntısı yaşamıyoruz, yakın coğrafyamızdaki neredeyse her ülkeye satışımız var. Bu bölgelerdeki payımızı arttırma ve yerimizi sağlamlaştırmak adına adımlar atıyoruz. Hedefimiz daha uzak pazarlar. Amerika’ya, Avustralya’ya hatta Çin’e ürün satmamız gerekiyor. Kapasitemiz var, kalitemize güveniyoruz. İlerleyen dönemlerde fuar ve farklı organizasyonlarla bu pazarlara açılmak istiyoruz.  2018’in ikici yarısında yaşadığımız dövizdeki dalgalanma tüm imalat sektörlerini ciddi etkiledi. Satışlarımızdaki yerli/yabancı oranı ise bizi güçlü tuttu. İç piyasadaki daralmayı yurt dışı satışlarımızla kapatabildik. Bir önceki yıla göre artış sağlayarak 18 milyon TL ciro elde ettik. 2019’da, 2018’in yüzde 7-8 üzerinde bir satış rakamı beklentimiz var.” dedi.


Babydoll Yönetim Kurulu Üyesi Emre Otman: 

“Yıllık ortalama 700 bin adet yeni doğan bebek tekstil ürünü üretiyoruz.” Dünya markası olma hedefiyle aylık ortalama 60 bin, yıllık ortalama 700 bin adet yeni doğan bebek tekstil ürünü üretimi gerçekleştiren İstanbul Kids Fashion katılımcısı Babydoll Yönetim Kurulu Üyesi Emre Otman,” Halihazırda üretimimizin yüzde 70’’ni ihraç ediyoruz. Bu oranı kısmen arttırmak ile beraber, asıl olarak pazar çeşitliliğinde bir artış sağlama hedefindeyiz. İhracatımızın büyük bölümünü Suudi Arabistan, Kuveyt, Katar, Dubai gibi körfez ülkelerinin yanı sıra tabii ki Avrupa ve Rusya coğrafyası üzerinde yoğunlaşmak. Hedefimiz; var olduğumuz pazarlarda zayıflamadan, bir dünya markası olmak yolunda tüm kıtalarda ve ülkelerde ürünlerimizi aranan hale getirmek. 2018 yılı şirketimiz adına tam bir büyüme senesi oldu. Üretim yerimizi BOSAB sanayisinde 6000 m²’lik alana taşıdık.” dedi.

 

Kumaş Boyalarıyla Kendi Renklerinizi Yansıtın 26-29 Haziran tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde 80 ülkeden 5 binin üzerinde ulusal ve uluslararası ticari alıcı ile 200’den fazla markanın katılımıyla ziyarete açılacak olan İstanbul Kids Fashion, çocuk modasına dair yeni yaşam stili ve moda trendleri sunan bir ortak buluşma platformu misyonunu üstlenmiş durumda. Katılımcı firmalar, son sezon ürünlerini fuar alanında yer alacak Trend Alanı’nda sergileyecek. Katılımcı ve ziyaretçilerin yeni deneyimleri kucaklamak adına mutlaka ziyaret etmeleri gereken bir diğer bölüm de Uşak Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Moda Tasarım Bölümü ortaklığıyla düzenlenen "Masalsı Kumaşlara Yolculuk" workshopu. Bölüm öğretim görevlileri Sayın Dr. S. Çiğdem Koçak ve Sayın Dr. Salimeh Amanjani, bölüm öğrencileriyle birlikte fuar ziyaretçilerinin de katılımıyla 4 gün boyunca keçe kumaşlardan çocuk aksesuarları yaratacaklar. Pamina Giyim Tekstil tarafından sağlanacak henüz renklendirilmemiş çocuk koleksiyonları ise, etkinliğe katılanlar tarafından hayal güçleri doğrultusunda batik boya tekniğiyle renklendirilecekler. Gün sonunda ortaya çıkan ürünler ise, etkinlikte bulunan sergi alanıda ziyaretçilerin beĞenisine sunulacaklar.

 

 Ayrıntılı Bilgi ve İletişim İçin: ADA PR İletişim| 0216 706 14 39 Elif Sezginer Verün |elif@adapr.com.tr | GSM: 0532 604 8582

Yorumlar
whatsapp 1
+