Oleg Cassini yüzde 70 büyüme hedefliyor;
Oleg Cassini, yıl sonuna kadar Türkiye'de 20 şubeye ulaşmayı ve yüzde 70 büyüme kaydetmeyi hedefliyor.
2010 yılında Türkiye pazarına giren yarım asırlık Amerikan markası Oleg Cassini'nin CEO'su Jeff Zelenko, "Türkiye için düğün kültürel olarak çok önemli bir konsept. Genç nüfus sayesinde her yıl yapılan evlilik sayısı çok yüksek. Bugün düğünler toplamda 30 milyar TL'lik bir pazar oluşturuyor. Kına ve nişanlar da eklendiğinde rakam 40 milyar TL'ye çıkıyor. Bu dev sektörün ortalama 1,5 milyar TL'lik kısmını ise gelinlik satışı oluşturuyor. Biz bu pazarın daha da büyüyeceğini öngörüyoruz" dedi.
Bu yıl 7 bin gelinlik, 20-25 bin kadar da abiye satacaklarını öngören Zelenko, 2020'de gelinlikte 20-25 bin, abiyede ise 100 bini aşmayı umduklarını söyledi.
2017 itibarıyla büyümesine hız kazandıracak yatırımlara ağırlık veren Oleg Cassini'nin hedefi yıl sonunda Türkiye'nin en az 20 noktasında olmak ve yüzde 70 büyümek. Marka yılın ilk 6 ayında 6 açılış gerçekleştirdi. Eylül ayında açacağı mağazasıyla da toplam 19 noktada hizmet veriyor olacak.
Oleg Cassini'nin 2017 sonuna dek Türkiye'ye yapmayı planladığı yatırım miktarı 5,5 milyon doları bulacak. Yıl sonunda çalışan sayısının ise 350'yi geçmesi bekleniyor. 2018 itibarıyla her yıl 10'ar mağaza açmak isteyen şirketin 2020 hedefi ise 50 mağazaya ulaşmak.
Farklı ülkelerde üretim tesisleri bulunan Oleg Cassini, Türkiye'de sattığı gelinliklerin yüzde 25'ini abiyelerin ise yüzde 40'ını iç pazardan tedarik ediyor. Jeff Zelenko, Türkiye'de üretim yapmaya da sıcak baktıklarını ve gelecekte mevcut tedarikçileriyle birlikte yatırım yapma kararı alabileceklerini belirtti.
Kaynak:www.dunya.com/sirketler
(yayın organlarından alınan haber ve fotoğraflar kaynağı belirtilerek yayınlanır)