Pandemi sonrasında yeni trendler . - Cargo Conteyner

  SON EKLENEN İÇERİKLER

Dosso Dossi Fashion Show büyük...

40 ülkeden 5 bin alıcının geldiği Dosso Dossi Fashion Show, yoğun talep üzerine ...

Markalaşma ve e-ihracata ağırl...

Hazır giyim sektöründe zor günlerden geçildiğini söyleyen Adana Giyim Sanayicile ...

“İhracatta odağımız birim değe...

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanı Mustafa Gültepe, ihracatta 1,5 dolarl ...

Tekstil ve giyimde sıra iflas,...

Tekstil ve hazır giyim sektöründe istihdam kaybının 200 bini aştığını söyleyen T ...

Markanıza Sadık Müşteri Kazanm...

Marka Sadakati Ne Anlama Geliyor?Tüketicilerin belirli bir ürün veya ...

İlave Gümrük Vergileri Hazır G...

hracat pazarlarında ciddi kayıp yaşayan Türktekstilsektörü, ithalat ...

Bölgenin En Büyük Ticari Fuarı...

Bölgenin En Büyük Ticari FuarıEn kaliteli 0-16 yaş bebek ve çocuk ürünlerinin 4 ...

IFCO 2023 - İstanbul Fashion C...

IFCO fuarı 9-11 Ağustos 2023 tarihleri arasında gerçekleştirilecekHazır giyim se ...

Orta Koridor’un Kalbi Mersin’d...

Uluslararası taşımacılık rotasında“Orta Koridor”olarak tanımlanan ve ...

Modalog Tesettür mayo trendler...

Yaz ayının gelmesi ile denizler dolup taşmaya başladı. Tesettür giyimin önde gel ...

Hugo Boss hızlı büyüyor Türkiy...

Hugo Boss Tekstil Sanayi 2023 yılı sonuna kadar Türkiye’deki üretim adetlerinde ...

Hazır giyimde hedef 40 milyar ...

İstanbul Hazır Giyim ve Konfeksiyon ihracatçıları Birliği (İHKİB) Başkan Yardımc ...

Türk firmaları Fabric Fuarları...

New York’ta eş zamanlı düzenlenen Premiere Vision New York ve Functional Fabric ...

Hazır giyimde 4. dönüşüm teyak...

Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği (TGSD),hazır giyimsektöründe deği ...

Depremzede tekstilciler, otopa...

"Asrın felaketi" olarak nitelendirilen 7,7 ve 7,6 büyüklüğündeki depremlerde çok ...

2023 Tony Ödülleri Kırmızı Hal...

Her sene Broadway'deki en iyi performansların ödüllendirildiği Tony Ödülleri'nin ...

Bursa Textile Show ile tekstil...

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) öncülüğünde tekstil sektörünün ihracatına g ...

Fashion Show Antalya – Hazır G...

Fashion Show Antalya – Hazır Giyim, Ayakkabı ve Deri FuarıHazır giyim, ayakkabı ...

Afrika Pazarına bakış açınızı ...

Export Gateway to Africa daralmakta olan Avrupa pazarının ötesine geçerek Türkiy ...

TÜRKİYE EKONOMİSİNİN KÜRESEL G...

Müstakil Fuarcılık A.Ş.veTüyap Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş.işbirl ...

CBME Fuar 7-10 Aralık 2022 Da...

Bölgenin En Büyük Uluslararası Bebek ve Çocuk Ürünleri Fuar'ına davetlisiniz.CBM ...

Tekstil ve ham maddeleri sektö...

2022 yılının ilk 7 ayındaki ihracatlar sektörler bazında rekora koşuyor. Tekstil ...

Maden sektörü 2022 yılında Tüy...

Maden Türkiye Fuarı 10 Yaşında! Maden sektörünün en kapsamlı fuarı alan Maden T ...

2021 İpek Böceği İhracat Ödüll...

2021 İpek Böceği İhracat Ödülleri töreninde tekstil, hazır giyim ve konfeksiyon ...

Eureka Kapsamında Brezilya Gl...

21 Temmuz 2022Eureka KapsamındaBrezilya GlobalStars Çağr ...

Junioshow Ocak 2020 Fuarı Sona...

Junioshow Ocak 2020 Fuarı Sona ErdiJunioshow 28 Bine Yakın Sektör Profesyonelini ...

Hazır giyim sektörü savaş nede...

Akdeniz Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği(AHKİB) Yönetim Ku ...

Minder üretimi gerçekleştiren ...

“Üretimde farkımız hayata alıcı gözle bakmamız”Minder üretimi gerçekleştiren Tev ...

2022 Haziran JUNIOSHOW Bursa F...

On binlerce 'sonbahar - kış' kreasyonu ürünlerini görmeye hazır mısınız?Bebe ve ...

Lojistik Sorunları Toplantısı ...

03-22-2022 Salı Günü , İstanbul ilinde Müsiad'da İstanbul Gümrükleri Genel ...
1 / 1

Pandemi sonrasında yeni trendler .

03-06-2020

“Pandemi sonrasında yeni trendler ortaya çıkacak”

Ahu Büyükkuşoğlu Serter, “Pandemi sonrasında yeni trendler ortaya çıkacak. İnsanlar pek çok şeyden vazgeçecek. Her şeyi yeniden keşfedip masaya yatırmak için doğru bir dönem.” dedi.

BURSA (DÜNYA) - Uludağ Tekstil İhracatçıları Birliği (UTİB) programlarına online platformlardan devam ediyor.

UTİB Yönetim Kurulu Başkanı Pınar Taşdelen Engin moderatörlüğünde @utibsosyal Instagram hesabı üzerinden düzenlenen söyleşinin konuğu Fark Holding Yönetim Kurulu Başkanı ve Arya Kadın Yatırım Platformu Kurucusu Ahu Büyükkuşoğlu Serter oldu. “Yaratıcı Çarpışma: Girişimcilik” konulu söyleşide, COVID-19 sonrası dünya piyasalarında değişen trendler ve yeni girişimcilik anlayışı değerlendirildi.

Pandemi sürecinde dijital dünyanın özellikle iş insanlarına çok yardımcı olduğuna dikkat çeken UTİB Başkanı Pınar Taşdelen Engin, dünyanın zorlu bir sınavdan geçtiğini ifade etti. İş dünyasının bu dönemde bir yandan mevcut krizi yönetmeye çalışırken diğer yandan yeni dönemde iş yapmanın yollarını aradığını, alternatif sistem ve yaklaşımlar geliştirmeye odaklandığını söyledi. “Artık bir şekilde hayata dönmek zorundayız.” diyen Engin, “Bu zorlu süreci tecrübelerin paylaşımı, yeni deneyimler edinilmesi anlamında olumlu hale dönüştürdük. Köklü denilebilecek değişimlere şahit oluyoruz. COVID-19’a çözüm bulma ihtiyacıyla insanlar, sivil toplum kuruluşları ve hatta hükümetler bir araya geldiler. Demek ki bir araya gelebiliyoruz. Bunu görmek insanı mutlu ediyor.” dedi.

Dünyanın yaşadığı süreci değerlendiren Serter, “Temassız ekonominin yıldızının parladığı bir dönem yaşıyoruz. Pandemi sonrası bizi nasıl bir dünya bekliyor?” sorusunu ise şöyle cevapladı:

“Hepimiz insanız ve insanın doğası hiç değişmiyor. Yüz yıllardır aynı. İnsan çok çabuk unutuyor, çok çabuk alışabiliyor ve eskiye çok çabuk dönebiliyor. Pandemi sonrasında yeni trendler ortaya çıkacak. İnsanlar pek çok şeyden vazgeçecek. Her şeyi yeniden keşfedip masaya yatırmak için doğru bir dönem. COVID-19, bir şeyleri değiştirmek için insanlar açısından itici güç oldu. Sağlık, finans ve e-ticaret ön plana çıkan sektörlerin başında geliyor. Pek çok yatırımcı bu sektörlere yöneldi. Ancak girişimcinin öğrenebilme, gelişme kabiliyeti olmalı. Yeni şeyleri sünger gibi çekerek, yutarak ilerleyeceksiniz. Bütün dünyayı öğrenmek, İngilizce bilmek çok önemli. Biz Türkiye içinde hayal edip, Türkiye içinde yaratabiliriz, ancak bunu dışarıda, onların dilinde satmamız lazım.”

“Gençleri her şeyin merkezine koymalıyız”

“Melek yatırımcı” konusuna da değinen Serter, bunun için yatırımcının meraklı olmasının ön şart olduğunu vurguladı. Serter, 40 yaşına kadar kendinden büyüklerden öğrendiklerini hayata geçirdiğini, bu süreçten sonra ise gençlere kendi birikimlerini aktardığını belirtti. Yeni yatırımlara yelken açmak, büyümek ve gelişmek için gençlere şans verilmesi gerektiğini aktaran Serter, “Gençleri her şeyin merkezine koymalıyız.” dedi. Kadınların iş dünyasının içinde “var” olmasını çok önemsediğinin altını çizen Serter, “Kadın ve erkeğin bir arada güzel bir şekilde koşabildiği, çalışabildiği yerler çiçek açıyor.” değerlendirmesinde bulundu. Pandemi sonrasında tüm dünyada işsizliğin artacağı yönünde öngörüsünün bulunduğunu belirten Serter, “Birçok insan işinden olacak. Bu insanlar kendilerine yapacak iş arayacaklar. Bu insanlara iş yaratan kişi olmak müthiş değerli hale gelecek. Bu işleri yapanlar çok ön plana çıkacak.” dedi.

"Dünyanın yeni lüksü 'güven' oldu"

Ahu Büyükkuşoğlu Serter, son yıllarda dünyanın en lüks, en değerli şeyinin ‘güven’ olduğunu kaydetti. Şu dönemde güven satan her markanın, her şirketin bir anlamda ‘lüks’ sattığını dile getiren Serter, “Çünkü artık müşteri size güvendiği için geliyor ve bu da lüks bir marka olduğunuz anlamını taşıyor. Yani lüks anlayışı tamamen değişti. Bence şirketler bu konuyu çok iyi irdelemeli. COVID-19 döneminde herkes çalıştığı şirkete güvenmek istiyor. Güven çok önemli ve ancak bu güveni sağlamak çok daha önemli. Her şirket ‘Ben ne kadar güvenliyim? Müşterilerim kim?’ konularını iyi irdelemeli. Bu konuda kendini geliştirmeli.” diyerek önerilerini paylaştı.

Kaynak : https://www.dunya.com/sektorler/tekstil/pandemi-sonrasinda-yeni-trendler-ortaya-cikacak-haberi-471812

Yorumlar
whatsapp 1
+