Pandemi sonrasında yeni trendler . - Cargo Conteyner

  SON EKLENEN İÇERİKLER

Uluslararası Deri & Moda Fuarı...

Avrasya coğrafyasının prestijli dış giyim moda fuarları arasında yer alan LeShow ...

18. ULUSLARARASI İSTANBUL İPLİ...

18.ULUSLARARASI İSTANBUL İPLİK FUARIDünya’nın 2. en büyük, Avr ...

35. Uluslararası Tekstil Makin...

Dünya Tekstil Sektörünün İstanbul Buluşması: Dünya tekstil sektörünü İstanbul’da ...

FASHIONist - İstanbul Moda Fua...

FASHIONist - İstanbul Moda FuarıFuar Adı: Fashionist Tarih: 23-25 Kasım 20 ...

Hazır giyim ve konfeksiyon tem...

Akdeniz Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği (AHKİB) Yönetim Kurulu ...

Turkish Cargo ile Lojistik AŞ ...

Yenişehir Havalimanı'nı hava kargo merkezi haline getirmek üzere çalışmalarını s ...

Hazır giyim ihracatçıları, san...

Hazır giyim ihracatçıları, sanal fuarda 200 bin alıcı ile buluşacakİstanbul Hazı ...

Vakko, Yargıcı’yı satın alıyor...

Türkiye’nin en büyük moda markalarından Vakko, Yargıcı’yı satın almaya hazırlanı ...

GATHİB, Türk kumaşını dünyaya ...

GATHİB, Türk kumaşını dünyaya tanıtmaya hazırlanıyor Güneydoğu Anadolu Tekstil v ...

SOKAĞA ÇIKMA YASAĞINDAN KİMLER...

SOKAĞA ÇIKMA YASAĞINDAN KİMLER MUAF?1. TBMM üyeleri ve çalışanları,2. Kamu düzen ...

e-Devlet çalışma izin belgesi ...

e-Devlet çalışma izin (muafiyet) belgesi nasıl alınır, nereden çıkartılır? Çalış ...

HAZIR GİYİM İHRACAT TA ÜÇÜNCÜ ...

Hazır giyim, ocakta en çok ihracat yapan üçüncü sektör olduTürkiye hazır giyim v ...

Ticaret Bakanlığı tarafından v...

Ekoonomi Bakanlığı Devlet Desteklerini Öğrenmenin en kolay yoluKolay Desteğe Hoş ...

TOPTAN SATIŞ / MEGA MARKET...

Mega market CARGOCONTEYNER.COM Pazara indi.14 Ülke de Gerçek müşteri ağına ...

CBME Türkiye 2021 Yeni Tarihi...

Değerli katılımcılarımız, ziyaretçilerimiz ve paydaşlarımız,Mevcut seyahat kısıt ...

Dünyanın En Büyük Lojistik Web...

Dünyanın En Büyük Lojistik Webinarı Yolda Dünya çapındaki en büyük lojistik fuar ...

DÜNYA TİCARET İÇİN TÜYAP'A GEL...

50 ülkenin iş insanları buluştuWoodTech 2020'de Almanya, Birleşik Krallık, ...

SMILE KIDS TUM DUNYA'DA...

SMILE KIDS Çocuk hazır giyim markası olarak Dünya ya yayılma yolun da..Çocuk haz ...

GAP, Avrupa'daki mağazalarını ...

Amerikan tekstil markası GAP'in, Avrupa'daki mağazalarını kapatacağı bildirildi. ...

Penti'den geri dönüşüm atağı...

Penti'den geri dönüşüm atağıTürkiye’nin iç giyim markası Penti, 'I’M IN - DEĞİŞİ ...

JMK TEKSTIL KUMAŞ FUARI...

İtalyan kumaş üreticileri Türk hazır giyim sektörü için İstanbul’da.İtalya'nın k ...

Deri & Moda Fuarı 21-23 Ocak 2...

Leshow İstanbul Uluslararası Deri & Moda Fuarı 21-23 Ocak 2021'de İstanbul K ...

Bursa JUNIOR SHOW FUAR...

Kuruluşumuz Tüyap Bursa Fuarcılık A.Ş. ve Bursa Ticaret Sanayi Odası tarafından, ...

AYSAF’ AYAKKABI FUARI...

Dünya ayakkabı sektörü AYSAF’ı konuşuyorDünya ayakkabı sanayinin kalbinin attığı ...

CBME Türkiye ve İstanbul Kids ...

2 Milyar Dolarlık Bebek ve Çocuk Ürünleri Sektörü, Yılda Ortalama Yüzde 20 Büyüy ...

DOSABSİAD, tekstil sektöründek...

DOSABSİAD, tekstil sektöründeki 'sanal gerçeklik' hakkında bilgi aldıCansel ORUÇ ...

Yaz ayları için konforlu maske...

Bursa Teknoloji Koordinasyon ve Ar-Ge Merkezi, Kovid-19'a karşı birçok kez yıkan ...

AHKİB, siparişleri kaçırmamak ...

AHKİB, siparişleri kaçırmamak için ortak talep havuzu oluşturacakYeni normalde T ...

Bakan Pekcan'dan dijital dönüş...

Bakan Pekcan, Twitter hesabından paylaştığı mesajda, ticarete yönelik dijital dö ...

IRAK VE IRAN GÜMRÜK KAPILARI ...

Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan, Habur ve Gürbula olmak üzere İran ve Irak’a açılan ...
1 / 1

Pandemi sonrasında yeni trendler .

03-06-2020

“Pandemi sonrasında yeni trendler ortaya çıkacak”

Ahu Büyükkuşoğlu Serter, “Pandemi sonrasında yeni trendler ortaya çıkacak. İnsanlar pek çok şeyden vazgeçecek. Her şeyi yeniden keşfedip masaya yatırmak için doğru bir dönem.” dedi.

BURSA (DÜNYA) - Uludağ Tekstil İhracatçıları Birliği (UTİB) programlarına online platformlardan devam ediyor.

UTİB Yönetim Kurulu Başkanı Pınar Taşdelen Engin moderatörlüğünde @utibsosyal Instagram hesabı üzerinden düzenlenen söyleşinin konuğu Fark Holding Yönetim Kurulu Başkanı ve Arya Kadın Yatırım Platformu Kurucusu Ahu Büyükkuşoğlu Serter oldu. “Yaratıcı Çarpışma: Girişimcilik” konulu söyleşide, COVID-19 sonrası dünya piyasalarında değişen trendler ve yeni girişimcilik anlayışı değerlendirildi.

Pandemi sürecinde dijital dünyanın özellikle iş insanlarına çok yardımcı olduğuna dikkat çeken UTİB Başkanı Pınar Taşdelen Engin, dünyanın zorlu bir sınavdan geçtiğini ifade etti. İş dünyasının bu dönemde bir yandan mevcut krizi yönetmeye çalışırken diğer yandan yeni dönemde iş yapmanın yollarını aradığını, alternatif sistem ve yaklaşımlar geliştirmeye odaklandığını söyledi. “Artık bir şekilde hayata dönmek zorundayız.” diyen Engin, “Bu zorlu süreci tecrübelerin paylaşımı, yeni deneyimler edinilmesi anlamında olumlu hale dönüştürdük. Köklü denilebilecek değişimlere şahit oluyoruz. COVID-19’a çözüm bulma ihtiyacıyla insanlar, sivil toplum kuruluşları ve hatta hükümetler bir araya geldiler. Demek ki bir araya gelebiliyoruz. Bunu görmek insanı mutlu ediyor.” dedi.

Dünyanın yaşadığı süreci değerlendiren Serter, “Temassız ekonominin yıldızının parladığı bir dönem yaşıyoruz. Pandemi sonrası bizi nasıl bir dünya bekliyor?” sorusunu ise şöyle cevapladı:

“Hepimiz insanız ve insanın doğası hiç değişmiyor. Yüz yıllardır aynı. İnsan çok çabuk unutuyor, çok çabuk alışabiliyor ve eskiye çok çabuk dönebiliyor. Pandemi sonrasında yeni trendler ortaya çıkacak. İnsanlar pek çok şeyden vazgeçecek. Her şeyi yeniden keşfedip masaya yatırmak için doğru bir dönem. COVID-19, bir şeyleri değiştirmek için insanlar açısından itici güç oldu. Sağlık, finans ve e-ticaret ön plana çıkan sektörlerin başında geliyor. Pek çok yatırımcı bu sektörlere yöneldi. Ancak girişimcinin öğrenebilme, gelişme kabiliyeti olmalı. Yeni şeyleri sünger gibi çekerek, yutarak ilerleyeceksiniz. Bütün dünyayı öğrenmek, İngilizce bilmek çok önemli. Biz Türkiye içinde hayal edip, Türkiye içinde yaratabiliriz, ancak bunu dışarıda, onların dilinde satmamız lazım.”

“Gençleri her şeyin merkezine koymalıyız”

“Melek yatırımcı” konusuna da değinen Serter, bunun için yatırımcının meraklı olmasının ön şart olduğunu vurguladı. Serter, 40 yaşına kadar kendinden büyüklerden öğrendiklerini hayata geçirdiğini, bu süreçten sonra ise gençlere kendi birikimlerini aktardığını belirtti. Yeni yatırımlara yelken açmak, büyümek ve gelişmek için gençlere şans verilmesi gerektiğini aktaran Serter, “Gençleri her şeyin merkezine koymalıyız.” dedi. Kadınların iş dünyasının içinde “var” olmasını çok önemsediğinin altını çizen Serter, “Kadın ve erkeğin bir arada güzel bir şekilde koşabildiği, çalışabildiği yerler çiçek açıyor.” değerlendirmesinde bulundu. Pandemi sonrasında tüm dünyada işsizliğin artacağı yönünde öngörüsünün bulunduğunu belirten Serter, “Birçok insan işinden olacak. Bu insanlar kendilerine yapacak iş arayacaklar. Bu insanlara iş yaratan kişi olmak müthiş değerli hale gelecek. Bu işleri yapanlar çok ön plana çıkacak.” dedi.

"Dünyanın yeni lüksü 'güven' oldu"

Ahu Büyükkuşoğlu Serter, son yıllarda dünyanın en lüks, en değerli şeyinin ‘güven’ olduğunu kaydetti. Şu dönemde güven satan her markanın, her şirketin bir anlamda ‘lüks’ sattığını dile getiren Serter, “Çünkü artık müşteri size güvendiği için geliyor ve bu da lüks bir marka olduğunuz anlamını taşıyor. Yani lüks anlayışı tamamen değişti. Bence şirketler bu konuyu çok iyi irdelemeli. COVID-19 döneminde herkes çalıştığı şirkete güvenmek istiyor. Güven çok önemli ve ancak bu güveni sağlamak çok daha önemli. Her şirket ‘Ben ne kadar güvenliyim? Müşterilerim kim?’ konularını iyi irdelemeli. Bu konuda kendini geliştirmeli.” diyerek önerilerini paylaştı.

Kaynak : https://www.dunya.com/sektorler/tekstil/pandemi-sonrasinda-yeni-trendler-ortaya-cikacak-haberi-471812

Yorumlar
whatsapp 1
+