Mavi, Verimlilik Odaklı - Cargo Conteyner

  SON EKLENEN İÇERİKLER

“İhracatta odağımız birim değe...

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanı Mustafa Gültepe, ihracatta 1,5 dolarl ...

Tekstil ve giyimde sıra iflas,...

Tekstil ve hazır giyim sektöründe istihdam kaybının 200 bini aştığını söyleyen T ...

Markanıza Sadık Müşteri Kazanm...

Marka Sadakati Ne Anlama Geliyor?Tüketicilerin belirli bir ürün veya ...

İlave Gümrük Vergileri Hazır G...

hracat pazarlarında ciddi kayıp yaşayan Türktekstilsektörü, ithalat ...

Bölgenin En Büyük Ticari Fuarı...

Bölgenin En Büyük Ticari FuarıEn kaliteli 0-16 yaş bebek ve çocuk ürünlerinin 4 ...

IFCO 2023 - İstanbul Fashion C...

IFCO fuarı 9-11 Ağustos 2023 tarihleri arasında gerçekleştirilecekHazır giyim se ...

Orta Koridor’un Kalbi Mersin’d...

Uluslararası taşımacılık rotasında“Orta Koridor”olarak tanımlanan ve ...

Modalog Tesettür mayo trendler...

Yaz ayının gelmesi ile denizler dolup taşmaya başladı. Tesettür giyimin önde gel ...

Hugo Boss hızlı büyüyor Türkiy...

Hugo Boss Tekstil Sanayi 2023 yılı sonuna kadar Türkiye’deki üretim adetlerinde ...

Hazır giyimde hedef 40 milyar ...

İstanbul Hazır Giyim ve Konfeksiyon ihracatçıları Birliği (İHKİB) Başkan Yardımc ...

Türk firmaları Fabric Fuarları...

New York’ta eş zamanlı düzenlenen Premiere Vision New York ve Functional Fabric ...

Hazır giyimde 4. dönüşüm teyak...

Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği (TGSD),hazır giyimsektöründe deği ...

Depremzede tekstilciler, otopa...

"Asrın felaketi" olarak nitelendirilen 7,7 ve 7,6 büyüklüğündeki depremlerde çok ...

Global çocuk giyim pazarı 230 ...

Global çocuk giyim pazarının 2023 yılına kadar 239 milyar dolarlık değere ulaşac ...

ÇOCUK GİYİM SEKTÖRÜ HER DAİM B...

ÇOCUK GİYİM SEKTÖRÜ HER DAİM BÜYÜMEYE DEVAM EDİYORGOTS (Global Organic Tex ...

Bebek Çocuk Giyim Sektörü Üzer...

Türkiye’nin hazır giyim sektöründeki performansını dünyaya kıyasla nasıl değerle ...

Bebek ve Çocuk Hazır Giyim Sek...

Bebek ve Çocuk Hazır Giyim Sektörünün Kalbi “JUNIOSHOW” ile Bursa’da atıyor.Yıld ...

2023 Tony Ödülleri Kırmızı Hal...

Her sene Broadway'deki en iyi performansların ödüllendirildiği Tony Ödülleri'nin ...

Keşfetmenin İyileştirici Gücü...

Beymen Club ve Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi ilham vermek, keşfetmek v ...

Donatella Versace ve Dua Lipa'...

Dua Lipa, moda dünyasına ilk adımını arkadaşı Donatella Versace ile işbirliği ya ...

Tekstil sektörünün Çukurova bu...

Tekstil sektörünün Çukurova buluşması Tüyap Adana’da gerçekleşecekİlki 2020 yıl ...

MODA GAZİANTEP FUARI- 19-22 AR...

19 – 22 Aralık 2022 tarihlerinde Gaziantep Ortadoğu Fuar Merkezi’nde gerçekleşe ...

Bursa Textile Show ile tekstil...

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) öncülüğünde tekstil sektörünün ihracatına g ...

Fashion Show Antalya – Hazır G...

Fashion Show Antalya – Hazır Giyim, Ayakkabı ve Deri FuarıHazır giyim, ayakkabı ...

Afrika Pazarına bakış açınızı ...

Export Gateway to Africa daralmakta olan Avrupa pazarının ötesine geçerek Türkiy ...

TÜRKİYE EKONOMİSİNİN KÜRESEL G...

Müstakil Fuarcılık A.Ş.veTüyap Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş.işbirl ...

CBME Fuar 7-10 Aralık 2022 Da...

Bölgenin En Büyük Uluslararası Bebek ve Çocuk Ürünleri Fuar'ına davetlisiniz.CBM ...

Tekstil ve ham maddeleri sektö...

2022 yılının ilk 7 ayındaki ihracatlar sektörler bazında rekora koşuyor. Tekstil ...

Maden sektörü 2022 yılında Tüy...

Maden Türkiye Fuarı 10 Yaşında! Maden sektörünün en kapsamlı fuarı alan Maden T ...

2021 İpek Böceği İhracat Ödüll...

2021 İpek Böceği İhracat Ödülleri töreninde tekstil, hazır giyim ve konfeksiyon ...
1 / 1

Mavi, Verimlilik Odaklı

17-07-2019

Bütün satış kanallarında verimliliğe odaklandıklarını belirten Cüneyt Yavuz, “Stratejik noktalarda mağaza açılışlarının yanı sıra gerekli gördüğümüz mağazalarda genişletme çalışmalarını sürdüreceğiz. Amacımız tamamen verimlilik odaklı” dedi.

Uluslararası bir denim ve lifestyle markası olan Mavi, premium jean pazarında önde gelen markalar arasında yer alıyor. 28 yıldır başta denim olmak üzere hazır giyim sektöründe hizmet verdiklerini kaydeden Mavi CEO’su Cüneyt Yavuz, ilk günden bu yana benimsedikleri ‘Perfect fit’ felsefesiyle müşterilerin ihtiyaçlarını anlamaya, yakından izlemeye ve yüksek kalite ürünler sunmaya devam ettiklerini iletti.

Yeni dönemde tüm satış kanallarında verimliliğe odaklandıklarını belirten Yavuz, “Stratejik noktalarda mağaza açılışlarının yanı sıra gerekli gördüğümüz mağazalarda genişletme çalışmalarını sürdüreceğiz. mavi.com başta olmak üzere büyük e-ticaret platformlarında performansımızı artırmak istiyoruz” dedi.

"2018 yılında dünyaya 9.6 milyon adet jean satışı gerçekleştirdik"

Denim sektöründe inovasyona dayalı premium ürünler geliştirme yetkinliğinin Mavi’yi uluslararası jean pazarının üst segmentine taşıyan bir faktör olduğunu açıklayan Cüneyt Yavuz, 35 ülkede 427 mono brand mağaza ve 5 bin 500’ün üzerindeki satış noktasında müşterileri ile buluştuklarını ve 2018’de dünyaya 9.6 milyon jean sattıklarını belirtti.

Üretim ve markayı ilk kuruldukları yıllarda birbirinden ayırdıklarını bildiren Yavuz, globalde jean ve hazır giyim markası olarak varlıklarını sürdürdüklerini söyledi.

2018 yılında 9.6 milyon adet jean satışı gerçekleştirdikleri bilgisini veren Yavuz, konsolide geliri bir önceki yıla göre yüzde 32 artırarak, 2 milyar 353 milyon liraya yükselttiklerini kaydetti. Net kârlarının ise yüzde 12 artışla 101 milyon lira olduğunu aktaran Yavuz, “Yüksek kalite, doğru fiyatlama, yüksek satış oranı, etkili stok ve nakit akış yönetimi ile FAVÖK’ümüz yüzde 46 arttı. Şirketimizin FAVÖK marjı ise yüzde 14.1’den yüzde 15.6’ya çıktı. Türkiye’de 2018 yılında 13 yeni mağaza açtık, verimli büyümek adına 10 mağazamızı genişlettik ve toplam satış alanımızı 149 bin metrekareye çıkardık” açıklamasında bulundu.

Müşterilerin yaşam şekliyle buluşan koleksiyonlar yaratıyor

Doğru ürünü, doğru fiyat ve yüksek kaliteyle sunmanın yanı sıra her türlü marka, iletişim ve perakende yatırımlarını sürdürdüklerine değinen Cüneyt Yavuz, ‘En iyi jean Mavi mutfağında pişer’ mottosuyla yenilikçi ve yaratıcı ürünler geliştirdiklerini, inovasyon ve teknolojiye sürekli yatırım yaparak, kumaştan dikişe tüm ayrıntılarla müşterilerin yaşam şekliyle buluşan koleksiyonlar yaratmaya özen gösterdiklerini iletti.

Mavi olarak, kaliteli insan kaynağı, ürünlerine duydukları güven ve güçlü yönetim ile bulundukları tüm pazarlarda sürdürülebilir kârlı büyüme hedefi doğrultusunda hareket ettiklerine vurgu yapan Yavuz, “Müşterilerin beklentilerini en iyi şekilde anlamak ve tüm ihtiyaçlarını karşılamak adına ‘En Mutlu Mavi Müşterisi’ vizyonuyla her yıl 1 milyonun üzerinde yeni müşteri kazanma geleneğini bu yılda da sürdüreceğiz. Marka değerlerimizle büyümeye, kesintisiz ve 360 derece iletişim stratejimizle müşterimize dokunmaya, sosyal sorumlu marka kültürümüzle değer katmaya devam edeceğiz” ifadesini kullandı.

Globalleşme stratejilerini, öncelikle jean kültürü ve bilincinin güçlü olduğu batı ülkelerinde yayma ve kişi başı jean tüketim oranı yüksek pazarlara odaklanmak üzerine kurduklarına dikkat çeken Cüneyt Yavuz, yurtdışı yolculuklarına jean’in anavatanı ABD’den başladıklarını iletti.

Bunu Kanada, Almanya ve Avustralya pazarlarıyla sürdürdüklerini ifade eden Yavuz, merkezden pazarlama yerine ‘glokal’ perakendecilik anlayışını geliştirdiklerini söyledi. Yavuz, sadece ürün değil, markanın ruhunu, kurumsal sistemlerini ve iş yapma şeklini de ihraç ederek, İstanbul merkezli global şirket haline geldiklerini aktardı.

Yurtdışı e-ticaret gelirleri yüzde 118 büyüme kaydetti

Mavi.com online alışveriş kanalını, Mavi’nin global marka yolculuğundaki önemli dönüm noktalarından biri olarak gördüklerini söyleyen Cüneyt Yavuz, bu doğrultuda yurtdışı e-ticaret gelirlerinin yüzde 118 büyüme gösterdiğini duyurdu.

2018 yılında yurtdışı gelirlerinde bir önceki yıla göre yüzde 33, perakendede yüzde 22 oranında artış yaşandığı kaydeden Yavuz, “Gerçekleştirdiğimiz 9.6 milyon adet jean satışının yaklaşık 2 milyonunu yurtdışı pazarlarda gerçekleştirdik. Globalde 55 mağazamız ve kendi online satış ağımızın yanı sıra Bloomingdales, Nordstrom, Peek&Cloppenburg, David Jones gibi ünlü zincir mağazalar ile Amazon, Nordstrom, Zappos gibi en büyük e-ticaret platformlarında yer almaya devam ediyoruz” şeklinde konuştu.

KAYNAK;https://www.dunya.com/sirketler/mavi-verimlilik-odakli-haberi-448260

Yorumlar
whatsapp 1
+