Bebeciler Amerika pazarına Las Vegas’tan girecek - Cargo Conteyner

  SON EKLENEN İÇERİKLER

“İhracatta odağımız birim değe...

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanı Mustafa Gültepe, ihracatta 1,5 dolarl ...

Tekstil ve giyimde sıra iflas,...

Tekstil ve hazır giyim sektöründe istihdam kaybının 200 bini aştığını söyleyen T ...

Markanıza Sadık Müşteri Kazanm...

Marka Sadakati Ne Anlama Geliyor?Tüketicilerin belirli bir ürün veya ...

İlave Gümrük Vergileri Hazır G...

hracat pazarlarında ciddi kayıp yaşayan Türktekstilsektörü, ithalat ...

Bölgenin En Büyük Ticari Fuarı...

Bölgenin En Büyük Ticari FuarıEn kaliteli 0-16 yaş bebek ve çocuk ürünlerinin 4 ...

IFCO 2023 - İstanbul Fashion C...

IFCO fuarı 9-11 Ağustos 2023 tarihleri arasında gerçekleştirilecekHazır giyim se ...

Orta Koridor’un Kalbi Mersin’d...

Uluslararası taşımacılık rotasında“Orta Koridor”olarak tanımlanan ve ...

Modalog Tesettür mayo trendler...

Yaz ayının gelmesi ile denizler dolup taşmaya başladı. Tesettür giyimin önde gel ...

Hugo Boss hızlı büyüyor Türkiy...

Hugo Boss Tekstil Sanayi 2023 yılı sonuna kadar Türkiye’deki üretim adetlerinde ...

Hazır giyimde hedef 40 milyar ...

İstanbul Hazır Giyim ve Konfeksiyon ihracatçıları Birliği (İHKİB) Başkan Yardımc ...

Türk firmaları Fabric Fuarları...

New York’ta eş zamanlı düzenlenen Premiere Vision New York ve Functional Fabric ...

Hazır giyimde 4. dönüşüm teyak...

Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği (TGSD),hazır giyimsektöründe deği ...

Depremzede tekstilciler, otopa...

"Asrın felaketi" olarak nitelendirilen 7,7 ve 7,6 büyüklüğündeki depremlerde çok ...

Global çocuk giyim pazarı 230 ...

Global çocuk giyim pazarının 2023 yılına kadar 239 milyar dolarlık değere ulaşac ...

ÇOCUK GİYİM SEKTÖRÜ HER DAİM B...

ÇOCUK GİYİM SEKTÖRÜ HER DAİM BÜYÜMEYE DEVAM EDİYORGOTS (Global Organic Tex ...

Bebek Çocuk Giyim Sektörü Üzer...

Türkiye’nin hazır giyim sektöründeki performansını dünyaya kıyasla nasıl değerle ...

Bebek ve Çocuk Hazır Giyim Sek...

Bebek ve Çocuk Hazır Giyim Sektörünün Kalbi “JUNIOSHOW” ile Bursa’da atıyor.Yıld ...

2023 Tony Ödülleri Kırmızı Hal...

Her sene Broadway'deki en iyi performansların ödüllendirildiği Tony Ödülleri'nin ...

Keşfetmenin İyileştirici Gücü...

Beymen Club ve Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi ilham vermek, keşfetmek v ...

Donatella Versace ve Dua Lipa'...

Dua Lipa, moda dünyasına ilk adımını arkadaşı Donatella Versace ile işbirliği ya ...

Tekstil sektörünün Çukurova bu...

Tekstil sektörünün Çukurova buluşması Tüyap Adana’da gerçekleşecekİlki 2020 yıl ...

MODA GAZİANTEP FUARI- 19-22 AR...

19 – 22 Aralık 2022 tarihlerinde Gaziantep Ortadoğu Fuar Merkezi’nde gerçekleşe ...

Bursa Textile Show ile tekstil...

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) öncülüğünde tekstil sektörünün ihracatına g ...

Fashion Show Antalya – Hazır G...

Fashion Show Antalya – Hazır Giyim, Ayakkabı ve Deri FuarıHazır giyim, ayakkabı ...

Afrika Pazarına bakış açınızı ...

Export Gateway to Africa daralmakta olan Avrupa pazarının ötesine geçerek Türkiy ...

TÜRKİYE EKONOMİSİNİN KÜRESEL G...

Müstakil Fuarcılık A.Ş.veTüyap Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş.işbirl ...

CBME Fuar 7-10 Aralık 2022 Da...

Bölgenin En Büyük Uluslararası Bebek ve Çocuk Ürünleri Fuar'ına davetlisiniz.CBM ...

Tekstil ve ham maddeleri sektö...

2022 yılının ilk 7 ayındaki ihracatlar sektörler bazında rekora koşuyor. Tekstil ...

Maden sektörü 2022 yılında Tüy...

Maden Türkiye Fuarı 10 Yaşında! Maden sektörünün en kapsamlı fuarı alan Maden T ...

2021 İpek Böceği İhracat Ödüll...

2021 İpek Böceği İhracat Ödülleri töreninde tekstil, hazır giyim ve konfeksiyon ...
1 / 1

Bebeciler Amerika pazarına Las Vegas’tan girecek

11-10-2016

Bebe ve çocuk konfeksiyonu üreticileri 12 milyar dolarlık Amerika pazarından pay almak için harekete geçti. Sektör temsilcisi 21 firma ekim ayında Amerika’daki dünyanın en büyük bebe ve çocuk konfeksiyonu fuarında stant açacak.

- Amerika’daki 12 milyar dolarlık bebe ve çocuk giyimi pazarından pay almak isteyen Bursa bebe ve çocuk konfeksiyonu üreticileri rotayı kıtaya çevirdi. Geçen yıl Amerika’daki dünyanın en büyük bebe ve çocuk konfeksiyonu fuarını ziyaret eden bebeciler, bu yıl ekim ayında 21 firma ile stant açmaya hazırlanıyor. Hedef, Amerika pazarında kalitesiz Çin malları ile pahalı İtalya ve İspanya malları arasındaki boşluğu doldurmak. 

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) Meclis Başkan Vekili ve Bebetto Tekstil Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Okyay, BTSO olarak, Türkiye’de bebe ve çocuk konfeksiyonu üretimin yüzde 80’inin karşılandığı Bursa’da sektör temsilcilerinden gelen yoğun talep üzerine 38 firmanın katılımıyla yeni bir Uluslararası Rekabetçiliği Geliştirme (Ur-Ge) projesine start verdiklerini kaydetti. Sektörün dünyaya açılması için çalışmalar yürüttüklerini vurgulayan Okyay, Bursa’nın bin 500’ü aşkın üreticiyle bu alanda Türkiye’nin üretiminin yaklaşık yüzde 80’ini yaptığını, bu alandaki ihracatın ise yüzde 40’ının Laleli aracılığı ile karşılandığını ifade etti. İlk URGE projesi kapsamında çeşitli ülkelere ziyaretler gerçekleştirdiklerini anlatan Mesut Okyay, bu yıl özellikle Amerika pazarına yöneldiklerini açıkladı. Okyay; “Amerika, 12 milyar dolarlık bebe ve çocuk konfeksiyonu pazarıyla bizim için büyük bir pazar. Amerika gibi uzak ve zor bir pazara girmek kolay değil ama çevre ülkelerde yaşanan sorunlar bizi yeni arayışlara itti. Geçen yıl ekim ayında Amerika’da bir fuar ziyareti yaptık. Bu yıl ekim ayında Las Vegas’ta düzenlenecek olan dünyanın en büyük bebe ve çocuk konfeksiyonu fuarında ise katılımcı olarak yer alacağız. Burada Bursalı 21 firma stant açacak. Bu da Amerika’da sektörümüzü, kalitemizi, üretim gücümüzü tanıtmamız, pazara giriş yapabilmemiz açısından önemli bir adım olacak” dedi.

Pazar açılırsa KOBİ’lerin başarısı olacak

Bebe Çocuk Konfeksiyonu Sektörü Sanayici ve İşadamları Derneği (BEKSİAD) Yönetim Kurulu Başkanı Halil Atalay da; “Son 10- 12 yıldır devletimizi sanayicinin yanında daha ciddi ve güçlü görüyoruz. Bebe ve çocuk giyim sektörü, Amerika’da ciddi bir pazar payına sahip. Böylesine ciddi bir pazarın bizim tarafımızdan çok iyi analiz edilmesi gerekiyor. Uluslararası ticaretimizi çok iyi bir alt yapı üzerine kurmalıyız. ABD, avantajları ve dezavantajları ile çok iyi ele alınmalı. Amerika, dünyanın en büyük ithalatçısı. 300 milyonluk nüfusa sahip Amerika pazarını mutlaka değerlendirmek istiyoruz” diye konuştu. Fuarda katılımcı olacak firmalardan Ayfi Baby’nin Genel Müdürü Rıdvan Güler de şu değerlendirmeyi yaptı: “Almanya ve Amerika’daki fuarlara katılımcı olacağız. Kalitesiz Çin malları ile pahalı İtalya ve İspanya malları arasındaki boşluğu Türk firmaları olarak bizler doldurabiliriz. Sadece pazarın gereklerini sindirmemiz gerekiyor. Biz küçük firmalarız, sanayici veya fabrikatör değiliz. Atacağımız adımlar ve uzak pazarlarda elde edilecek olan başarı tamamen KOBİ’lerin başarısı olacak."

Güney Afrika'da Urumçi'ye kadar ihracat yapılıyor

Sektör olarak hedef pazarları arasında Afrika’nın da bulunduğuna işaret eden Mesut Okyay, Çin ile yoğun ticaret yapan Suudi Arabistan’ın da artık Türk mallarını tercih etmeye başladığını ifade etti. Katar, Bahreyn, Kuveyt gibi yerlerden ziyaretçi almaya başladıklarına değinen Mesut Okyay, Güney Afrika’nın hem bankacılık yapısı hem de çevresindeki ülkeler için lojistik üs olması anlamında avantajlı bir bölge olduğuna, İran ile de son 3 yıldır yükselen bir trend olduğunu anlattı. Irak ile de yoğun bir ticaret yapıldığını açıklayan Okyay, Çin’in Urumçi bölgesine de bebe ve çocuk konfeksiyonu ticaretinin artmaya başladığını, lojistik maliyetlerin düşürülmesi halinde bu ticaretin artabileceğini dile getirdi.

Kaynak:www.dünya.com

Yorumlar
whatsapp 1
+