Hugo Boss hızlı büyüyor Türkiye payını artırıyor - Cargo Conteyner

  SON EKLENEN İÇERİKLER

“İhracatta odağımız birim değe...

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanı Mustafa Gültepe, ihracatta 1,5 dolarl ...

Tekstil ve giyimde sıra iflas,...

Tekstil ve hazır giyim sektöründe istihdam kaybının 200 bini aştığını söyleyen T ...

Markanıza Sadık Müşteri Kazanm...

Marka Sadakati Ne Anlama Geliyor?Tüketicilerin belirli bir ürün veya ...

İlave Gümrük Vergileri Hazır G...

hracat pazarlarında ciddi kayıp yaşayan Türktekstilsektörü, ithalat ...

Bölgenin En Büyük Ticari Fuarı...

Bölgenin En Büyük Ticari FuarıEn kaliteli 0-16 yaş bebek ve çocuk ürünlerinin 4 ...

IFCO 2023 - İstanbul Fashion C...

IFCO fuarı 9-11 Ağustos 2023 tarihleri arasında gerçekleştirilecekHazır giyim se ...

Orta Koridor’un Kalbi Mersin’d...

Uluslararası taşımacılık rotasında“Orta Koridor”olarak tanımlanan ve ...

Modalog Tesettür mayo trendler...

Yaz ayının gelmesi ile denizler dolup taşmaya başladı. Tesettür giyimin önde gel ...

Hugo Boss hızlı büyüyor Türkiy...

Hugo Boss Tekstil Sanayi 2023 yılı sonuna kadar Türkiye’deki üretim adetlerinde ...

Hazır giyimde hedef 40 milyar ...

İstanbul Hazır Giyim ve Konfeksiyon ihracatçıları Birliği (İHKİB) Başkan Yardımc ...

Türk firmaları Fabric Fuarları...

New York’ta eş zamanlı düzenlenen Premiere Vision New York ve Functional Fabric ...

Hazır giyimde 4. dönüşüm teyak...

Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği (TGSD),hazır giyimsektöründe deği ...

Depremzede tekstilciler, otopa...

"Asrın felaketi" olarak nitelendirilen 7,7 ve 7,6 büyüklüğündeki depremlerde çok ...

Global çocuk giyim pazarı 230 ...

Global çocuk giyim pazarının 2023 yılına kadar 239 milyar dolarlık değere ulaşac ...

ÇOCUK GİYİM SEKTÖRÜ HER DAİM B...

ÇOCUK GİYİM SEKTÖRÜ HER DAİM BÜYÜMEYE DEVAM EDİYORGOTS (Global Organic Tex ...

Bebek Çocuk Giyim Sektörü Üzer...

Türkiye’nin hazır giyim sektöründeki performansını dünyaya kıyasla nasıl değerle ...

Bebek ve Çocuk Hazır Giyim Sek...

Bebek ve Çocuk Hazır Giyim Sektörünün Kalbi “JUNIOSHOW” ile Bursa’da atıyor.Yıld ...

2023 Tony Ödülleri Kırmızı Hal...

Her sene Broadway'deki en iyi performansların ödüllendirildiği Tony Ödülleri'nin ...

Keşfetmenin İyileştirici Gücü...

Beymen Club ve Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi ilham vermek, keşfetmek v ...

Donatella Versace ve Dua Lipa'...

Dua Lipa, moda dünyasına ilk adımını arkadaşı Donatella Versace ile işbirliği ya ...

Tekstil sektörünün Çukurova bu...

Tekstil sektörünün Çukurova buluşması Tüyap Adana’da gerçekleşecekİlki 2020 yıl ...

MODA GAZİANTEP FUARI- 19-22 AR...

19 – 22 Aralık 2022 tarihlerinde Gaziantep Ortadoğu Fuar Merkezi’nde gerçekleşe ...

Bursa Textile Show ile tekstil...

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) öncülüğünde tekstil sektörünün ihracatına g ...

Fashion Show Antalya – Hazır G...

Fashion Show Antalya – Hazır Giyim, Ayakkabı ve Deri FuarıHazır giyim, ayakkabı ...

Afrika Pazarına bakış açınızı ...

Export Gateway to Africa daralmakta olan Avrupa pazarının ötesine geçerek Türkiy ...

TÜRKİYE EKONOMİSİNİN KÜRESEL G...

Müstakil Fuarcılık A.Ş.veTüyap Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş.işbirl ...

CBME Fuar 7-10 Aralık 2022 Da...

Bölgenin En Büyük Uluslararası Bebek ve Çocuk Ürünleri Fuar'ına davetlisiniz.CBM ...

Tekstil ve ham maddeleri sektö...

2022 yılının ilk 7 ayındaki ihracatlar sektörler bazında rekora koşuyor. Tekstil ...

Maden sektörü 2022 yılında Tüy...

Maden Türkiye Fuarı 10 Yaşında! Maden sektörünün en kapsamlı fuarı alan Maden T ...

2021 İpek Böceği İhracat Ödüll...

2021 İpek Böceği İhracat Ödülleri töreninde tekstil, hazır giyim ve konfeksiyon ...
1 / 1

Hugo Boss hızlı büyüyor Türkiye payını artırıyor

08-08-2023

Hugo Boss Tekstil Sanayi 2023 yılı sonuna kadar Türkiye’deki üretim adetlerinde bir önceki yıla oranla yüzde 20 artış planlarken, global cironun da 4 milyar euronun üzerine ulaşması hedefleniyor.

Hugo Boss’un Ege Serbest Bölge’deki tesislerinde basın mensupları ile bir araya gelen Genel Müdür Arif Kaya ve İnsan Kaynakları ve Finanstan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ali Öztayıncı, şirketin hedefleri ve insan kaynakları kültürü ile ilgili bilgiler paylaştı.

“Büyümeden payımızı alacağız"

Hugo Boss Genel Müdürü Arif Kaya, markanın hem global hem de Türkiye pazarında pastadan aldığı payın büyüdüğünü söyleyerek, 2023 yılı sonu itibari ile olan 4 milyar euro ciro hedefinin yüzde 5 üzerine çıkmasını beklediklerini söyledi. 2026 yılı ciro hedefi olan 5 milyar euro hedefine de 2025 yılında ulaşacaklarına dikkat çeken Kaya, “Şirketimiz önümüzdeki 2-3 yıl içinde yüzde 50 oranında bir büyüme yaşayacak.

Bu büyümeden Türkiye olarak biz de payımızı alacağız. Boss’un toplam ürünlerinin yüzde 20’si Türkiye’de üretiliyor, bu az bir rakam değil. Şu an stoklama ile ilgili yetersizlik var. 4 milyar euro cirodan bahsediyoruz iki üç yıl sonra yüzde 50 daha büyüyeceğiz.

Böyle olduğu takdirde ciddi bir stok alanına ihtiyacımız olacak. Mevcut stok alanımız üretim alanına dönüşecek bunun hesabını yaptık. ESBAŞ’ta 10 bin metrekare büyüklüğünde bir alanımız var. Buraya bir dağıtım, depolama merkezi kurmayı planlıyoruz, yılsonunda durum netleşecek. Muhtemel kurulacak dağıtım merkezimiz ile birlikte 6400 civarında çalışan sayısına ulaşacağız" dedi.

Yeni yatırım alanını dağıtım merkezi olmasa bile üretim yapmak için kullanacakların söyleyen Arif Kaya, "Ayrıca geçtiğimiz ay güneş enerjisi yatırımımızı da tamamladık. Tükettiğimiz enerjinin yüzde 25’ini GES’ten karşılıyoruz” dedi. Hugo Boss Türkiye’nin gerek satış gerekse üretim açısından iyi bir performans yakaladığını söyleyen Kaya, “Markamızın globalde bahsedilen resesyon ile ilgili hiçbir sıkıntısı olmadı. Aksine erkek giyimde geçen yıla göre yüzde 22’lik bir artış var. Geniş bir yelpazeye hizmet veriyoruz.

Bizim seviyemizde, markamıza eşdeğer bir rakibi, bir marka yok. Sektörümüz seçime kadar olan süreçte döviz kuru seviyelerinden çok ızdırap çekti, asgari ücret ile dövizin de hemen hemen aynı oranda artmasını beklerdik ama döviz yerinde saydığı için çok zarar gördü. Özellikle ihracat yapan şirketler zorlandı. Kuzey Afrika’ya giden üreticilerimiz oldu. Şu an ise sektör bir nevi döviz kurundaki yükselişten kaynaklı bir rahatlama içine girdi. Kur, rekabet edebilir seviyelere geldi” dedi.

Tek lokasyonda en büyük istihdamı sağlıyoruz

Hugo Boss Tekstil Sanayi İnsan Kaynakları ve Finanstan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ali Öztayıncı, Hugo Boss’un İzmir’de tek lokasyonda taşeronlar olmaksızın en büyük istihdamı sağlayan kuruluş olduğunu belirterek, 1999 yılından bu yana İzmir’de faaliyet gösteren şirketin 2023 yılı temmuz ayı itibariyle kurulduğu günden bu yana sahip olduğu en yüksek çalışan sayısına ulaştığını söyledi. Öztayıncı Hugo Boss’un Ege Serbest Bölgesi’nde yer alan kampüsünde 5200’ü aşkın çalışana istihdam sağladığını ifade ederek, “2022 yılında 1000 yeni mesai arkadaşımız aramıza katıldı. 2023’te de temmuz ayına kadar yaklaşık 500 kişiyi ekibimize kattık. Senenin devamında bu sayının yine 1000’e yaklaşmasını planlıyoruz” dedi.


kaynak:  https://www.dunya.com/sektorler/hugo-boss-hizli-buyuyor-turkiye-payini-artiriyor-haberi-699016

Yorumlar
whatsapp 1
+