Küresel Markalara İhtiyaç Var - Cargo Conteyner

  SON EKLENEN İÇERİKLER

Hazır giyim ve konfeksiyon tem...

Akdeniz Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği (AHKİB) Yönetim Kurulu ...

Turkish Cargo ile Lojistik AŞ ...

Yenişehir Havalimanı'nı hava kargo merkezi haline getirmek üzere çalışmalarını s ...

Hazır giyim ihracatçıları, san...

Hazır giyim ihracatçıları, sanal fuarda 200 bin alıcı ile buluşacakİstanbul Hazı ...

Vakko, Yargıcı’yı satın alıyor...

Türkiye’nin en büyük moda markalarından Vakko, Yargıcı’yı satın almaya hazırlanı ...

GATHİB, Türk kumaşını dünyaya ...

GATHİB, Türk kumaşını dünyaya tanıtmaya hazırlanıyor Güneydoğu Anadolu Tekstil v ...

SOKAĞA ÇIKMA YASAĞINDAN KİMLER...

SOKAĞA ÇIKMA YASAĞINDAN KİMLER MUAF?1. TBMM üyeleri ve çalışanları,2. Kamu düzen ...

e-Devlet çalışma izin belgesi ...

e-Devlet çalışma izin (muafiyet) belgesi nasıl alınır, nereden çıkartılır? Çalış ...

HAZIR GİYİM İHRACAT TA ÜÇÜNCÜ ...

Hazır giyim, ocakta en çok ihracat yapan üçüncü sektör olduTürkiye hazır giyim v ...

Ticaret Bakanlığı tarafından v...

Ekoonomi Bakanlığı Devlet Desteklerini Öğrenmenin en kolay yoluKolay Desteğe Hoş ...

TOPTAN SATIŞ / MEGA MARKET...

Mega market CARGOCONTEYNER.COM Pazara indi.14 Ülke de Gerçek müşteri ağına ...

CBME Türkiye 2021 Yeni Tarihi...

Değerli katılımcılarımız, ziyaretçilerimiz ve paydaşlarımız,Mevcut seyahat kısıt ...

Dünyanın En Büyük Lojistik Web...

Dünyanın En Büyük Lojistik Webinarı Yolda Dünya çapındaki en büyük lojistik fuar ...

DÜNYA TİCARET İÇİN TÜYAP'A GEL...

50 ülkenin iş insanları buluştuWoodTech 2020'de Almanya, Birleşik Krallık, ...

SMILE KIDS TUM DUNYA'DA...

SMILE KIDS Çocuk hazır giyim markası olarak Dünya ya yayılma yolun da..Çocuk haz ...

GAP, Avrupa'daki mağazalarını ...

Amerikan tekstil markası GAP'in, Avrupa'daki mağazalarını kapatacağı bildirildi. ...

Penti'den geri dönüşüm atağı...

Penti'den geri dönüşüm atağıTürkiye’nin iç giyim markası Penti, 'I’M IN - DEĞİŞİ ...

JMK TEKSTIL KUMAŞ FUARI...

İtalyan kumaş üreticileri Türk hazır giyim sektörü için İstanbul’da.İtalya'nın k ...

Deri & Moda Fuarı 21-23 Ocak 2...

Leshow İstanbul Uluslararası Deri & Moda Fuarı 21-23 Ocak 2021'de İstanbul K ...

Bursa JUNIOR SHOW FUAR...

Kuruluşumuz Tüyap Bursa Fuarcılık A.Ş. ve Bursa Ticaret Sanayi Odası tarafından, ...

AYSAF’ AYAKKABI FUARI...

Dünya ayakkabı sektörü AYSAF’ı konuşuyorDünya ayakkabı sanayinin kalbinin attığı ...

CBME Türkiye ve İstanbul Kids ...

2 Milyar Dolarlık Bebek ve Çocuk Ürünleri Sektörü, Yılda Ortalama Yüzde 20 Büyüy ...

DOSABSİAD, tekstil sektöründek...

DOSABSİAD, tekstil sektöründeki 'sanal gerçeklik' hakkında bilgi aldıCansel ORUÇ ...

Yaz ayları için konforlu maske...

Bursa Teknoloji Koordinasyon ve Ar-Ge Merkezi, Kovid-19'a karşı birçok kez yıkan ...

AHKİB, siparişleri kaçırmamak ...

AHKİB, siparişleri kaçırmamak için ortak talep havuzu oluşturacakYeni normalde T ...

Bakan Pekcan'dan dijital dönüş...

Bakan Pekcan, Twitter hesabından paylaştığı mesajda, ticarete yönelik dijital dö ...

IRAK VE IRAN GÜMRÜK KAPILARI ...

Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan, Habur ve Gürbula olmak üzere İran ve Irak’a açılan ...

Kazakistan Fuarı...

Childhood'20 KIDS FASHION'20 20-22 2020 Tarihinde fuar kapılarını açıyor, Bebek ...

Bursa'da temmuzda yapılması pl...

Bursa'da temmuzda yapılması planlanan Bebe, Çocuk Hazır Giyim Fuarı iptal edildi ...

Pandemi sonrasında yeni trendl...

“Pandemi sonrasında yeni trendler ortaya çıkacak”Ahu Büyükkuşoğlu Serter, “Pande ...

EV TEKSTIL YARIŞMASI BURSA...

Ev Tekstili Yarışması’nda başvuru tarihi 8 Haziran’a uzatıldıBu yıl 10'uncusu dü ...
1 / 1

Küresel Markalara İhtiyaç Var

16-01-2020

TİM Başkanı Gülle: Küresel markalara ihtiyaç var;

LeShow Deri ve Moda Fuarı açılışında konuşan TİM Başkanı İsmail Gülle, "Dış Ticaret Fazlası Veren Türkiye için küresel ölçekte markalar oluşturmamız gerekiyor. Fuarın, bu açıdan önemli bir görevi üstlenmekte olduğunu hepimiz görüyoruz" dedi.

Deri sektörünün en önemli fuarlarından LeShow Deri ve Moda Fuarı, ikinci kez İstanbul Kongre Merkezi’nde düzenleniyor. Deri, kürk ve tekstil moda endüstrilerinin en üst düzey markaları içinyeni hedef pazarlara açılan giriş kapısı konumundaki 2. LeShow İstanbul-2020, moda tasarımcıları, önemli pazarlardaki sektörel temsilcileri ve satın almacıları bir araya getiriyor.

Fuarın açılış konuşmasını yapan Türkiye İhracatçılar Meclisi Başkanı İsmail Gülle, ekonominin en önemli sacayaklarından olan ihracatın 2018 ve 2019 yılında büyüme rakamları ve rekor cari fazlaya olan katkısıyla Türkiye ekonomisindeki vazgeçilmez pozisyonunu iyice perçinlediğini belirterek, “Asıl hedefimiz olan Dış Ticaret Fazlası Veren Türkiye için küresel ölçekte markalar oluşturmamız gerekiyor. Markalaşmaya verdiğimiz önemin ve ağırlığın daha da arttırılması Deri sektörümüz başta olmak üzere her sektörde destan yazan pazarlama hikayeleri oluşturulması, bugün LeShow’da olduğu gibi her platformda tüketicilerle sürdürülebilir bağlar kurulması gerekiyor. Fuarın, bu açıdan önemli bir görevi üstlenmekte olduğunu ve sorumluluğunu ikinci yılında da başarıyla sürdürdüğünü hepimiz görüyoruz. Tasarımın ve markanın öne çıktığı, ürünlerimizin ve markalarımızın her geçen gün daha çok kitleye ulaştığı LeShow Fuarı, Moskova’da yakalamış olduğu başarıyı eminim ki İstanbul’da daha da ileriye taşıyacaktır“ dedi.

“Deri sektörü tasarımın kilit unsurlarını başarılı bir şekilde sentezledi”

Fuarın önemine dikkat çeken Gülle, şunları kaydetti:
“Le Show Fuarı’nın Türkiye’deki başarısının iki ana sebebi var. Birincisi etrafınıza baktığında net bir şekilde gördüğünüz fuarcılık ve organizasyon tecrübesi. İkincisi ise, hem üretimde hem de ihracatta; tasarımıyla, kalitesiyle ve marka değeriyle öne çıkan Türk Deri sektörünün başarısı. 2019 yılında Mücevher, Savunma ve Havacılık ve Hazır Giyim sektörlerimizden sonra, en fazla katma değere sahip olan sektörümüz, kilogram başına 10,3 dolar katma değeri ile Deri ve Deri Mamulleri sektörü oldu. 216 ülke ve bölgeye ihracat yapan deri sektörümüz,Ukrayna’ya olan ihracatını yüzde 58, Sudan’a ihracatını yüzde 51, Suudi Arabistan’a ihracatını yüzde 41, Fas’a yüzde 73 Polonya’da ve İspanya’da ise yüzde 37 arttırarak önemli bir başarı gösterdi. Sektörümüzün en büyük ortağı ve LeShow’a 22 yıldır ev sahipliği yapan Rusya’ya ise ihracatımız 183 milyon dolar olarak gerçekleşti. Net anlaşılan bir şey var ki, Deri sektörümüz tasarımın kilit unsurlarını gerçekten çok başarılı bir şekilde sentezlemiş durumda. Organizasyonu gerçekleştirdiği için Türkel Fuarcılık A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Korhan Yazgan'a teşekkürlerimi sunuyorum.Fuarın tüm katılımcılarımıza, ziyaretçilerimize ve firmalarımıza başarılar getirmesini temenni ediyorum."

Kaynak;https://www.dunya.com/ihracat/tim-baskani-gulle-kuresel-markalara-ihtiyac-var-haberi-460649

Yorumlar
whatsapp 1
+