CBME Türkiye Fuarıyla Yeni Sezona İhracatla Başladı - Cargo Conteyner

  SON EKLENEN İÇERİKLER

“İhracatta odağımız birim değe...

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanı Mustafa Gültepe, ihracatta 1,5 dolarl ...

Tekstil ve giyimde sıra iflas,...

Tekstil ve hazır giyim sektöründe istihdam kaybının 200 bini aştığını söyleyen T ...

Markanıza Sadık Müşteri Kazanm...

Marka Sadakati Ne Anlama Geliyor?Tüketicilerin belirli bir ürün veya ...

İlave Gümrük Vergileri Hazır G...

hracat pazarlarında ciddi kayıp yaşayan Türktekstilsektörü, ithalat ...

Bölgenin En Büyük Ticari Fuarı...

Bölgenin En Büyük Ticari FuarıEn kaliteli 0-16 yaş bebek ve çocuk ürünlerinin 4 ...

IFCO 2023 - İstanbul Fashion C...

IFCO fuarı 9-11 Ağustos 2023 tarihleri arasında gerçekleştirilecekHazır giyim se ...

Orta Koridor’un Kalbi Mersin’d...

Uluslararası taşımacılık rotasında“Orta Koridor”olarak tanımlanan ve ...

Modalog Tesettür mayo trendler...

Yaz ayının gelmesi ile denizler dolup taşmaya başladı. Tesettür giyimin önde gel ...

Hugo Boss hızlı büyüyor Türkiy...

Hugo Boss Tekstil Sanayi 2023 yılı sonuna kadar Türkiye’deki üretim adetlerinde ...

Hazır giyimde hedef 40 milyar ...

İstanbul Hazır Giyim ve Konfeksiyon ihracatçıları Birliği (İHKİB) Başkan Yardımc ...

Türk firmaları Fabric Fuarları...

New York’ta eş zamanlı düzenlenen Premiere Vision New York ve Functional Fabric ...

Hazır giyimde 4. dönüşüm teyak...

Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği (TGSD),hazır giyimsektöründe deği ...

Depremzede tekstilciler, otopa...

"Asrın felaketi" olarak nitelendirilen 7,7 ve 7,6 büyüklüğündeki depremlerde çok ...

Global çocuk giyim pazarı 230 ...

Global çocuk giyim pazarının 2023 yılına kadar 239 milyar dolarlık değere ulaşac ...

ÇOCUK GİYİM SEKTÖRÜ HER DAİM B...

ÇOCUK GİYİM SEKTÖRÜ HER DAİM BÜYÜMEYE DEVAM EDİYORGOTS (Global Organic Tex ...

Bebek Çocuk Giyim Sektörü Üzer...

Türkiye’nin hazır giyim sektöründeki performansını dünyaya kıyasla nasıl değerle ...

Bebek ve Çocuk Hazır Giyim Sek...

Bebek ve Çocuk Hazır Giyim Sektörünün Kalbi “JUNIOSHOW” ile Bursa’da atıyor.Yıld ...

2023 Tony Ödülleri Kırmızı Hal...

Her sene Broadway'deki en iyi performansların ödüllendirildiği Tony Ödülleri'nin ...

Keşfetmenin İyileştirici Gücü...

Beymen Club ve Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi ilham vermek, keşfetmek v ...

Donatella Versace ve Dua Lipa'...

Dua Lipa, moda dünyasına ilk adımını arkadaşı Donatella Versace ile işbirliği ya ...

Tekstil sektörünün Çukurova bu...

Tekstil sektörünün Çukurova buluşması Tüyap Adana’da gerçekleşecekİlki 2020 yıl ...

MODA GAZİANTEP FUARI- 19-22 AR...

19 – 22 Aralık 2022 tarihlerinde Gaziantep Ortadoğu Fuar Merkezi’nde gerçekleşe ...

Bursa Textile Show ile tekstil...

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) öncülüğünde tekstil sektörünün ihracatına g ...

Fashion Show Antalya – Hazır G...

Fashion Show Antalya – Hazır Giyim, Ayakkabı ve Deri FuarıHazır giyim, ayakkabı ...

Afrika Pazarına bakış açınızı ...

Export Gateway to Africa daralmakta olan Avrupa pazarının ötesine geçerek Türkiy ...

TÜRKİYE EKONOMİSİNİN KÜRESEL G...

Müstakil Fuarcılık A.Ş.veTüyap Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş.işbirl ...

CBME Fuar 7-10 Aralık 2022 Da...

Bölgenin En Büyük Uluslararası Bebek ve Çocuk Ürünleri Fuar'ına davetlisiniz.CBM ...

Tekstil ve ham maddeleri sektö...

2022 yılının ilk 7 ayındaki ihracatlar sektörler bazında rekora koşuyor. Tekstil ...

Maden sektörü 2022 yılında Tüy...

Maden Türkiye Fuarı 10 Yaşında! Maden sektörünün en kapsamlı fuarı alan Maden T ...

2021 İpek Böceği İhracat Ödüll...

2021 İpek Böceği İhracat Ödülleri töreninde tekstil, hazır giyim ve konfeksiyon ...
1 / 1

CBME Türkiye Fuarıyla Yeni Sezona İhracatla Başladı

05-01-2022

2 Milyar Dolarlık Bebek Çocuk Sektörü

CBME Türkiye Fuarıyla Yeni Sezona İhracatla Başladı

 

0-16 yaş bebek ve çocuk ürünleri sektörünün uluslararası buluşması CBME Türkiye – 39. Uluslararası İstanbul Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarı, 8-11 Aralık 2021 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde yapıldı. Fuarda, 650 markanın İlkbahar-Yaz 2022 çocuk modası sezon koleksiyonları, en yenilikçi ürün ve tasarımları; Rusya, Libya, Cezayir, Irak, Kazakistan ve Ukrayna başta olmak üzere, 107 hedef ülkeden uluslararası sektör profesyoneli alıcılara sunuldu.

 

Sektörü 39’ncu kez ticaret ve ihracat için aynı çatı altında buluşturduklarını ifade eden CBME Türkiye – Uluslararası İstanbul Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuar Direktörü Hatice Dinçer, “Çok başarılı bir fuar geçirdik. Katılımcı ve ziyaretçilerimiz, var olan müşterileri ile ilişkilerini geliştirirken, yeni müşteriler ile tanışma ve karlı ihracat anlaşmaları gerçekleştirme fırsatı buldu. Bu yıl Orta Doğu, Kuzey Afrika, Doğu Avrupa ve BDT bölgeleri ağırlıklı 107 hedef ülkeden gelen 15.041 yüksek kalibrede ticari alıcıyı 4 gün boyunca Türkiye, Polonya, Portekiz ve Rusya menşeli markalar dahil, araç-gereç, bebek bakımı, mobilya, ev tekstili ürün gruplarıyla birlikte İlkbahar-Yaz 2021 tekstil koleksiyon lansmanlarını gerçekleştiren ‘’hazır giyim ve aksesuar’’ markalarımızla buluşturduk.

 

650 katılımcı markamız 0-16 yaş çocuk modasına dair en trend ürün ve koleksiyonları yanında, farklı stil ve tasarımda hazırladıkları 35.000’den fazla modeli, vitrinlere çıkmadan önce 107 hedef ülkeden CBME Türkiye’ye gelen uluslararası sektör profesyoneli ziyaretçilerimize tanıttılar. Ayrıca 16 ülkeden CBME Türkiye’ye ilk kez katılım sağlayan 200 önemli profesyonel satın almacının yer aldığı Alım Heyeti Programımız da büyük ilgi gördü ve sektörün yüzünü güldürdü.

 

30 yılı aşkın süredir istikrarla devam eden bölgenin en büyük ve uzun soluklu uluslararası bebek ve çocuk ürünleri fuarıyız. Uluslararası ziyaretçi sayımız, satın alma hacimleri yanında, katılımcı markalarımızın ürün kalitesi ve çeşitliliği ile öne çıkıyoruz. Bu yıl da aynı başarıyı üstüne koyarak devam ettirdik. En çok ziyaretçi katılımı Rusya, Libya, Cezayir, Irak, Kazakistan ve Ukrayna’dan gerçekleşti. Tarih değişikliğinin yarattığı olumlu hava sayesinde ise özellikle Rusya-BDT bölgelerinden gelen ziyaretçi sayısında 2020 fuarımıza göre %28 artış gözlemledik. Bu sezonun ihracat hedef bölgeleri arasında yer alan Kuzey Amerika ülkelerinden ise 2020’ye göre fuarı ziyaret eden kişi sayısında %107 bir artış yaşandı.

 

Tarih değişikliğinin sektör tarafından benimsendiğinin bir diğer önemli göstergesi ise bağımsız bir araştırma ajansı aracılığıyla yapılan memnuniyet anketlerinin sonuçlarının hem ziyaretçi hem de katılımcı tarafında 2020 fuarımıza göre yükselip, rekor seviyeye ulaşması. Ayrıca fuarın son gününe gelmeden pek çok katılımcımız, sezon koleksiyonlarının siparişlerini alıp, ürün satışını tamamlamışlardı.” dedi.

 

 

2022’DE 40’NCİ KEZ DÜZENLENECEK

Sektörde T.C. Ticaret Bakanlığı desteğini alan tek fuar olan CBME Türkiye’nin bu yıl itibarıyla artık Aralık ayının ilk yarısında düzenlenmeye başladığını ve böylelikle sektöre yeni sezona daha iyi hazırlanma fırsatı sunduklarını belirten Dinçer, “0-16 yaş arasında bebek çocuk modası koleksiyonları vitrinleri süslemeden önce CBME Türkiye’de sergileniyor. Bu kapsamda dünya genelinde trendleri belirleyen ve uzun yıllardır seminer ve içerik partnerimiz olan  WGSN, CBME Türkiye’de Sonbahar-Kış 22/23 Çocuk Modası’na dair bir seminer verdi. 217 kişilik oldukça kalabalık izleyici kitlesi arasında yerli ve yabancı önemli firmaların temsilcileri yer aldı. Katılımcı ve ziyaretçilerimizin büyük ilgi gösterdiği seminerimizin yanı sıra, firmalarımız da düzenledikleri mini defile, konser ve dans gösterileri ile renkli ve dopdolu bir fuar deneyimi yaşattılar. Önümüzdeki yıl CBME Türkiye 7-10 Aralık 2022'de düzenlenecek. Kapılarımızı 40’ncı kez ziyarete açacağımız için şimdiden çok heyecanlıyız.” dedi. 

 

TOPLAM 7 KATEGORİ

CBME Türkiye – 39. Uluslararası İstanbul Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarı’nda, ‘Bebek Çocuk Taşıma ve Güvenlik Araç Gereçleri’, ‘Bebek Bakımı ve Beslenmesi’, ‘Yenidoğan ve Bebek Giyim’, ‘Çocuk ve Genç Giyim’, ‘Abiye Giyim’, ‘Pijama, Çorap, Çamaşır ve Aksesuar’ ile ‘Mobilya ve Ev Tekstili Ürünleri’, olmak üzere 7 farklı kategoride ürün sergilendi ve ürün çeşitliliği yerli ve yabancı ziyaretçilerden tam not aldı.

 

YENİLİKÇİ VE SÜRDÜRÜLEBİLİR ANNE BEBEK DOSTU ÜRÜNLER 

Ürünler arasında katılımcı markaların geliştirdikleri anne bebek dostu yenilikçi ürünler de vardı. Karanlıkta parlayarak gece bebeklerini beslerken annelerin hayatını kolaylaştıracak biberon ve emzik, tamamen kompost sebze ve meyveler ile renklendirilmiş sürdürülebilir çevreci ürünler, aynı zamanda oyun parkı olan istenildiğinde katlanabilen beşik, bebekleri güvende tutacak sevimli kapı durdurucu ve emniyet kemerli oyun minderi, günlük yaşamda da kullanılabilen emzirme yastığı ile annelere her an her yerde emzirme kolaylığı sağlayan özel tasarım emzirme tişörtleri,  bebeğe anne karnı hissi veren uykuya dalma hamağı, hem şık hem de su geçirmez özelliği ile annelerin en büyük yardımcısı anne bakım çantası gibi inovatif ürünler dikkat çekti.

 

7-10 Aralık 2022 tarihleri arasında 40.sı düzenlenecek CBME Türkiye – Uluslararası İstanbul Anne Bebe Çocuk Ürünleri Fuarı hakkında gelişmeleri ve global bebek ve çocuk ürünleri sektörü hakkında trend haberleri herkesten önce öğrenmek isterseniz, aylık olarak yayınlanan Trend Postası’na buradan abone olabilirsiniz.

Yorumlar
whatsapp 1
+