CBME Türkiye ve İstanbul Kids Fashion 2021 Fuar'ı - Cargo Conteyner

  SON EKLENEN İÇERİKLER

SMAIL KIDS TUM DUNYA'DA...

SMILE KIDS Çocuk hazır giyim markası olarak Dünya ya yayılma yolun da..Çocuk haz ...

GAP, Avrupa'daki mağazalarını ...

Amerikan tekstil markası GAP'in, Avrupa'daki mağazalarını kapatacağı bildirildi. ...

Penti'den geri dönüşüm atağı...

Penti'den geri dönüşüm atağıTürkiye’nin iç giyim markası Penti, 'I’M IN - DEĞİŞİ ...

JMK TEKSTIL KUMAŞ FUARI...

İtalyan kumaş üreticileri Türk hazır giyim sektörü için İstanbul’da.İtalya'nın k ...

Deri & Moda Fuarı 21-23 Ocak 2...

Leshow İstanbul Uluslararası Deri & Moda Fuarı 21-23 Ocak 2021'de İstanbul K ...

Bursa JUNIOR SHOW FUAR...

Kuruluşumuz Tüyap Bursa Fuarcılık A.Ş. ve Bursa Ticaret Sanayi Odası tarafından, ...

AYSAF’ AYAKKABI FUARI...

Dünya ayakkabı sektörü AYSAF’ı konuşuyorDünya ayakkabı sanayinin kalbinin attığı ...

CBME Türkiye ve İstanbul Kids ...

2 Milyar Dolarlık Bebek ve Çocuk Ürünleri Sektörü, Yılda Ortalama Yüzde 20 Büyüy ...

DOSABSİAD, tekstil sektöründek...

DOSABSİAD, tekstil sektöründeki 'sanal gerçeklik' hakkında bilgi aldıCansel ORUÇ ...

Yaz ayları için konforlu maske...

Bursa Teknoloji Koordinasyon ve Ar-Ge Merkezi, Kovid-19'a karşı birçok kez yıkan ...

AHKİB, siparişleri kaçırmamak ...

AHKİB, siparişleri kaçırmamak için ortak talep havuzu oluşturacakYeni normalde T ...

Bakan Pekcan'dan dijital dönüş...

Bakan Pekcan, Twitter hesabından paylaştığı mesajda, ticarete yönelik dijital dö ...

IRAK VE IRAN GÜMRÜK KAPILARI ...

Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan, Habur ve Gürbula olmak üzere İran ve Irak’a açılan ...

Kazakistan Fuarı...

Childhood'20 KIDS FASHION'20 20-22 2020 Tarihinde fuar kapılarını açıyor, Bebek ...

Bursa'da temmuzda yapılması pl...

Bursa'da temmuzda yapılması planlanan Bebe, Çocuk Hazır Giyim Fuarı iptal edildi ...

Pandemi sonrasında yeni trendl...

“Pandemi sonrasında yeni trendler ortaya çıkacak”Ahu Büyükkuşoğlu Serter, “Pande ...

EV TEKSTIL YARIŞMASI BURSA...

Ev Tekstili Yarışması’nda başvuru tarihi 8 Haziran’a uzatıldıBu yıl 10'uncusu dü ...

ÖNEMLİ DUYURU : CBME ÇOCUK FUA...

ÖNEMLİ DUYURU : CBME ÇOCUK FUARI ( İstanbul )Değerli katılımcılarımız, ziyaretçi ...

Junioshow 28 Bine Yakın Sektör...

BebeÇocukKonfeksiyonuSektörü 'Junioshow’la2020’ye& ...

ZETSIAD CBME Anne Bebek Fuarın...

ZETSIAD DerneğiZeytinburnu Tekstil Sanayici İş Adamları Derneği Başkanı Sayın '' ...

2 Milyar Dolarlık Sektörün Ulu...

CBME Türkiye 38. Uluslararası İstanbul Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarı.2 Milyar ...

Küresel Markalara İhtiyaç Var...

TİM Başkanı Gülle: Küresel markalara ihtiyaç var;LeShow Deri ve Moda Fuarı açılı ...

Türk Tekstili,Alman Pazarında ...

Türk Ev Tekstil Firmaları, Heimtextil Frankfurt Fuarı’na Katıldı;Türkiye’nin ev ...

CBME FUARI KOSGEB BAŞVURULARI...

38. Uluslararası İSTANBUL Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarı KOSGEB başvuruları baş ...

2020 - Vergi Tahsilatlarına İl...

6183 sayılı Amme Alacaklarının Tahsil Usulü Hakkında Kanunun 41 inci maddesi ile ...

CJF- CILD AND JUNIOR FASHION ...

CJF- Cild And Junior Fashion Spring 24-27-2020 FuarCJF,( Child ...

CBME Türkiye, 8-11 Ocak 2020...

38.Uluslararası İstanbul Anne bebek Çocuk -Bebek Çocuk Ürünleri Sektörünün ...

Paris Moda Haftası , Christian...

Paris Moda Haftası kapsamında birinden ünlü tasarımcılar 2020 İlkbahar Yaz kolek ...

Dünya ayakkabı sektörü AYSAF’ı...

Dünya ayakkabı sektörü AYSAF’ı konuşuyorDünya ayakkabı sanayinin kalbinin attığı ...

DERİ & MODA FUARI 2020...

Leshow İstanbul Deri ve moda fuarı 16-18 ocak 2020 de istanbul kongre Merk ...
1 / 1

CBME Türkiye ve İstanbul Kids Fashion 2021 Fuar'ı

27-08-2020

2 Milyar Dolarlık Bebek ve Çocuk Ürünleri Sektörü, Yılda Ortalama Yüzde 20 Büyüyor

CBME Türkiye ve İstanbul Kids Fashion Fuar Direktörü Hatice Dinçer, “Dünya ekonomisi aldığı hasarı, ticaretin yeniden canlanması ile onaracak. Bu canlanmada fuarlar önemli rol üstlenecek. 13-16 Ocak 2021’de İstanbul’da gerçekleştireceğimiz bölgenin en güçlü bebek ve çocuk ürünleri fuarı CBME Türkiye ile sektör, yeni yıla taze ve katma değerli bir başlangıç yapacak” dedi. Her yıl 1,3 milyon bebeğin dünyaya geldiği Türkiye’de, aileler çocukları için ayda ortalama 40-60, yıllık olarak da 480-700 dolar civarında bir harcama yapıyor.

 

Türkiye’de bebek ve çocuk ürünleri sektörünün büyüklüğü yaklaşık 2 milyar dolar. Tekstil grubu yüzde 30, bebek bezleri de yüzde 22 ile pazarda en büyük paya sahip olan alt sektörler. Öte yandan, pazar payı büyüklüğüne göre bu ürünleri mama ve oyuncak grubu ile bebek arabalarını da kapsayan bebek taşıma araç gereçleri ve mobilya ürünleri takip ediyor. Her yıl 1,3 milyon bebeğin dünyaya geldiği Türkiye’de, aileler çocukları için ayda ortalama 40-60, yıllık olarak da 480-700 dolar civarında bir harcama yapıyorlar. Tüm bunlar ışığında Türkiye, bebek ve çocuk ürünleri sektöründe büyüme potansiyeli ile Dünya’nın dikkatini üzerinde topluyor.

 

Bebek ve çocuk modasında 0-16 yaş arası Sonbahar-Kış 2021-2022 koleksiyonları 13-16 Ocak 2021 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde düzenlenecek CBME Türkiye 39. Uluslararası İstanbul Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarı’nda sergilenecek. Fuar, ağırlıklı olarak hedef Orta Doğu, Kuzey Afrika, Balkanlar ve Rusya-BDT bölgelerindeki büyük pazar potansiyelinden yararlanmak isteyen üretici firmalar için önemli ortak buluşma noktası konumunda yer alıyor.

 

“Birbirimize kenetlenmemiz ve el ele vermemiz geren bir dönemden geçiyoruz.”.

 

CBME Türkiye ve İstanbul Kids Fashion Fuar Direktörü Hatice Dinçer; “Dünya ekonomisinin kırılgan olduğu bir dönemde başlayan pandemi krizi, yüzyılımızın en sert resesyonunu yaşattı. Kriz deneyimlerimize dayanarak, alınan bu hasarların ticaretin yeniden başlamasıyla onarılacağını biliyoruz. Sektörümüzün ticaretini yeniden başlatacak olan, 30 yıldır kesintisiz olarak Ocak ve Haziran aylarında senede 2 kere düzenlenen CBME Türkiye ve İstanbul Kids Fashion fuarlarımıza her zamankinden daha fazla ihtiyaç olduğuna inanıyor ve büyük bir iştahla hazırlanıyoruz. Fuarlarımıza katılarak verdikleri destek sayesinde bölgenin en güçlü bebek ve çocuk ürünleri fuarı haline geldiğimiz için de öncelikle sektöre çok teşekkür ediyoruz.

Birbirimize kenetlenmemiz ve el ele vermemiz gereken bir dönemden geçiyoruz. Bu süreçte biz de her zaman sektörümüzün yanında olduk ve dijital yanımızı güçlendirirken, 13-16 Ocak 2021 tarihleri arasında İstanbul’da yapılacak fuarlarımızın hazırlıklarına da devam ettik. 2021 yılından sektörümüz adına çok umutluyuz.

Dünya’nın en büyük fuar organizatörü İngiltere merkezli Informa Markets olarak, portföyümüzde CBME China, CBME India, CBME Indonesia gibi bebek ve çocuk ürünleri fuarları ve ABD’de gerçekleşen Children’s Club ve Magic gibi uluslararası prestije sahip “moda” fuarlarını bulunduruyoruz. Bu portföyü her sene kalitesi daha da artan ziyaretçi veri tabanına çevirerek, CBME Türkiye fuarında sektörle buluşturuyoruz. Türkiye ekibi olarak ticaretin optimum noktasına ulaşması için tecrübemiz ve gücümüz ile sektörün her zaman yanında olduğumuzu bilmelerini isteriz.” dedi.

“Fuarlar katılımcı ve ziyaretçileri ile hayat bulur ve yaşamaya devam eder.”

Sözlerine “Fuarlar katılımcı ve ziyaretçileri ile hayat bulur ve yaşamaya devam eder. Biz de bebek ve çocuk ürünleri sektörümüzü, sahip olduğu uluslararası güç ve deneyimle her yıl başarıyla düzenlenen CBME Türkiye’de yerlerini alarak, yeni yıla taze ve katma değerli bir başlangıç yapmaya çağırıyoruz.” şeklinde devam eden Dinçer, “Sağlığımızı tüm ticaretin üstünde tuttuğumuzu hatırlatmak isteriz. Normalleşme sürecinde pek çok sektör gibi fuarcılık da gerekli önlemleri alarak yoluna devam edecek. Katılımcı, ziyaretçi ve çalışanlarımıza güvenli bir fuar deneyimi yaşatabilmek için maksimum seviyede önlem almayı önceliğimiz haline getirdik ve 13-16 Ocak 2021 tarihlerinde gerçekleşecek olan CBME Türkiye olarak, pandemiye karşı güvende hissedebilmemizi sağlayacak AllSecure Sağlık ve Güvenlik Standartları’nı geliştirdik. Fuar öncesi ve sırasında ‘Temizlik ve Hijyen’, ‘Fiziksel Mesafe’ ile ‘Tespit ve Koruma’ olmak üzere üç süreçten oluşan tedbirlerimiz hayatımızı kolaylaştıracak ve bizleri üst düzeyde koruyacaktır.” dedi.

Sektörün ilk ve tek online “Marka Kitapçığı/Brand Book”, CBME Türkiye ile hayata geçti.


2 milyar dolarlık bebek çocuk sektörü, Türkiye’de pandemi sürecinden en az etkilenen sektörler arasında yer aldı. Hatta sağlıklı ve güvenilir ürün kullanımı pandemi sürecinde daha da önem kazandı. CBME Türkiye de güvenlik ve hijyen önlemleri yanı sıra, mesafelerin uzadığı bu dönemde firmaların ticari faaliyetlerinin fuarlarla kısıtlı kalmaması ve sektörün birbiriyle iletişiminin sekteye uğramaması adına dijital yatırımlara ağırlık vererek pek çok yeni proje hayata geçirdi. Öncelikle üretici firmaların markalarını 365 gün kesintisiz tanıtabilecekleri ve satış fırsatları yakalayabilecekleri 175 farklı ülkeden 100.000 kişilik bebek ve çocuk ürünleri sektörü veri tabanı ile online olarak bir araya gelebilecekleri, sektörün tek marka kitapçığı ‘Marka Kitapçığı/Brand Book’ hazırlandı.

 

Yılda 250 bin gösterimi olan www.cbmeturkey.com ve www.istanbulkidsfashion.com web sitelerinde ön plana çıkartılan ve İngilizce-Türkçe hazırlanan “Marka Kitapçığı” yanı sıra, tüm dünyadan sektör profesyonelinin aktif olarak takip ettiği @cbmeturkey @istanbulkidsfashion Instagram hesapları üzerinden Sosyal Medya Video Reklamı (IG TV) paketi uygulaması başlatılarak geleceğin pazarlama trendini bebek çocuk sektörünün hizmetine sunuldu. Ayrıca yine İngilizce-Türkçe hazırlanan CBME Türkiye Mobil uygulaması hayata geçirildi. Yerli ve yabancı markalarıyla sektörün trendlerine öncülük eden ve 10-13 Ocak 2021 tarihinde gerçekleşecek olan CBME Türkiye fuarı hakkında daha fazla bilgiye www.cbmeturkey.com web adresinden ulaşabilirsiniz.

 

Yorumlar
whatsapp 1
+